• Anonym (frustrerad)

    Hur hitta någon att ligga med?

    Jag är 33, kvinna, har barn.

    Överviktig och drar väl stl 44 i byxor L-XL i kläder.

    Mjuk o go med andra ord ????

    Inte toksnygg.

    Hur sjutton hittar man någon att ligga med?

    Tycker detta är så svårt. Är singel sedan ett tag tillbaka men min sexlust försvinner ju inte pga av det ????

    Jag vill hitta en man som vågar ta för sig, som törs nypa mig hårt i brlstvårtorna, som kan greppa tag i mitt hår hårt när han sätter på mig

    Jag vill helt enkelt hitta en man som vågar, som kan lära mig sådant jag inte testat ännu. Finns så mycket både vanilj o annat jag ej utforskat ännu

    Mitt senaste "ragg" tog noll intiativ och var på tok för tam och mjuk för mig. Aldrig testat något riktigt hårt, bondage typ. Mjukt kan vara skönt ibland men gillar lite rejälare tag ????

    Hur sjutton hittar man detta?

    Finns dessa män?

    Lär jag börja gymma för att lyckas hitta någon?

  • Svar på tråden Hur hitta någon att ligga med?
  • Anonym (frustrerad)

    Vet ej varför de blev flera frågetecken på vissa ställen ???????

    Skitsamma, jag vill ligga. Vart hittar jag en man?

  • Sexlicens

    Ett problem som gäller ganska många singlar men och frustrerade personer i relationer.

    Enklast är såklart på jobbet, krogen osv.

    I övrigt så vill jag föreslå Badoo, BC, K6 osv.....

    Dessa sidor är i stort sett gratis och som kvinna lär du inte behöva vänta länge tills karlarna står i kö:)

    Ett tips dock, granska kritiskt.

    Lycka till

    Danne i Värmland

  • Anonym (Domino)

    Många kvinnor här som vill ha dominanta män som tar dom hårt, kanske dom kan ge tips?

  • Anonym (Sthlm)
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-09-26 07:56:32 följande:

    Jag är 33, kvinna, har barn.

    Överviktig och drar väl stl 44 i byxor L-XL i kläder.

    Mjuk o go med andra ord ????

    Inte toksnygg.

    Hur sjutton hittar man någon att ligga med?

    Tycker detta är så svårt. Är singel sedan ett tag tillbaka men min sexlust försvinner ju inte pga av det ????

    Jag vill hitta en man som vågar ta för sig, som törs nypa mig hårt i brlstvårtorna, som kan greppa tag i mitt hår hårt när han sätter på mig

    Jag vill helt enkelt hitta en man som vågar, som kan lära mig sådant jag inte testat ännu. Finns så mycket både vanilj o annat jag ej utforskat ännu

    Mitt senaste "ragg" tog noll intiativ och var på tok för tam och mjuk för mig. Aldrig testat något riktigt hårt, bondage typ. Mjukt kan vara skönt ibland men gillar lite rejälare tag ????

    Hur sjutton hittar man detta?

    Finns dessa män?

    Lär jag börja gymma för att lyckas hitta någon?


    DS
  • Henke78
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-09-26 07:56:32 följande:

    Jag är 33, kvinna, har barn.

    Överviktig och drar väl stl 44 i byxor L-XL i kläder.

    Mjuk o go med andra ord ????

    Inte toksnygg.

    Hur sjutton hittar man någon att ligga med?

    Tycker detta är så svårt. Är singel sedan ett tag tillbaka men min sexlust försvinner ju inte pga av det ????

    Jag vill hitta en man som vågar ta för sig, som törs nypa mig hårt i brlstvårtorna, som kan greppa tag i mitt hår hårt när han sätter på mig

    Jag vill helt enkelt hitta en man som vågar, som kan lära mig sådant jag inte testat ännu. Finns så mycket både vanilj o annat jag ej utforskat ännu

    Mitt senaste "ragg" tog noll intiativ och var på tok för tam och mjuk för mig. Aldrig testat något riktigt hårt, bondage typ. Mjukt kan vara skönt ibland men gillar lite rejälare tag ????

    Hur sjutton hittar man detta?

    Finns dessa män?

    Lär jag börja gymma för att lyckas hitta någon?


    Om du skriver ut ditt nick och inte är anonym, kanske även var du bor, då gissar jag på att inviterna snabbt kommer fylla din inkorg :)
  • Anonym (Domino)
    Henke78 skrev 2020-09-26 09:35:16 följande:
    Om du skriver ut ditt nick och inte är anonym, kanske även var du bor, då gissar jag på att inviterna snabbt kommer fylla din inkorg :)
    Jag är kille, vill också ligga med nån. Kan jag göra samma? Drömmer
  • Henke78
    Anonym (Domino) skrev 2020-09-26 09:38:36 följande:

    Jag är kille, vill också ligga med nån. Kan jag göra samma? 


    Haha du kan ju alltid testa :P
  • Anonym (Domino)
    Henke78 skrev 2020-09-26 09:39:13 följande:
    Haha du kan ju alltid testa :P
    Jag får nog inviter. Från Gertrud, 83 år, och Lasse, 67.
    Äh, jag skippar det.
  • Underhill
    Anonym (frustrerad) skrev 2020-09-26 07:57:51 följande:
    Vet ej varför de blev flera frågetecken på vissa ställen ??????? Skitsamma, jag vill ligga. Vart hittar jag en man?

    Är väl relativt enkelt för en sugen kvinna tänker jag. Bara att va om sig o kring sig tror jag. Skriva några rader och stämma av så det känns ?rätt?. Tycker du det är svårt?
  • Smecker

    Oklart vad problemet är. Kan du inte hitta någon, eller kan du inte hitta någon som passar dig?

    Om det förstnämnda är problemet, så gör som någon skrev och skriv ut ditt nick här, så lär du få inboxen full av kreti och pleti. Oklart hurdan kvaliteten blir, men problemet löst.

    Om det är det sistnämnda som är problemet så kanske du behöver vara tydligare med vad du söker när du raggar. Att du gillar skogspromenader eller äta glass framför Netflix säger liksom inget om dina övriga förväntningar.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Domino)
    Smecker skrev 2020-09-27 16:49:39 följande:

    Att du gillar skogspromenader eller äta glass framför Netflix säger liksom inget om dina övriga förväntningar.


    Jo, hon kanske gillar sex ute i naturen.
Svar på tråden Hur hitta någon att ligga med?