• Tufftiger

Bedragen/lurad

Hon bruka säga till alla de så kallade fd kunderna att hon saknar dom. Känns som hon vill ha nära. Hon ger hela tiden hjärtan och pussat i sina meddelanden. Så är hon. Själv är jag väldigt restriktiv med att gilla och gilla med hjärtan på typ FB. Familjemedlemmar och väldigt nära får hjärtan.

• Tufftiger
    Anonym (Elin) skrev 2020-11-04 21:12:42 följande:
    Obs blev massa frågetecken på slutet, jag gjorde egentligen ett hjärta. Är liksom inte meningen att döma eller peaka dig. Men kan säga att jag själv fått utstå otrohet, vilket fick mig otroligt olycklig, svartsjuk, ständig ångest och osäkerhet. Gick aldrig att komma över. Att gå ifrån relationen, gjorde att mig så oerhört stark att jag inte ens kan beskriva. Är jättesvårt att lämna speciellt toxic relationer, men när man väl gjort det så är det sån befrielse, och all ångest och mindervärde partnern gett en med dess lögner och otrohet, bara försvinner.
    Hej och tack för det du säger. Just nu känns det som jag stängt ner mina känslor och är ett tomt skal som ler och skrattar ihåligt.
  • Tufftiger
    Anonym (Offerkistan) skrev 2020-11-06 13:32:40 följande:
    Du har ju satt på dig hela offeroverallen. Gör ngt åt situationen. Sitt inte och gnäll. Vem ska lösa dina problem om inte du?
    Jag gör som många kvinnor brukar göra. För barnen skull. Just nu vill jag landa och se om det fortsätter. Vad som skrivs i meddelanden är inte samma som fysik gärning. Kan vara att de verkligen varit vänner utanför sängkammaren. Vill helt enkelt få tid att tänka och gå igenom alla alternativ, innan jag tar beslut. Jag gjorde det med mitt ex.
  • Tufftiger
    Anonym (Offerkistan) skrev 2020-11-07 20:29:21 följande:
    Nej, det är stor skillnad på det skriver att du gör och vad du faktiskt gör. Visst att din sambo har problem. Men tycker du att hon är en lämplig förälder som säljer sex? Har hallickar? Vad vill du lära dina barn? Du visar ju att hon kan spotta och trampa på dig. Varför väntar du på att hon tar steget?
    Jag vet inte riktigt. Hon är en fantastisk mamma. Bryr sig om sina barn osv. Som jag sa vill jag landa. En sak som ni som tycker man bara ska skilja sig och dra. Hon är Katolik och vi är gifta i Katolska kyrkan. Där finns inte skilsmässa. Jag vill tänka om se vad som är bäst i denna situation. Jag tror inte på att barnen får det bättre för vi skiljer oss. Barn behöver både mamma och pappa. Visst vi har stora problem men om inte om fanns så finns det möjlighet att det kan ordna sig. Jag hoppas på det. Jag önskar att jag inte varit så blåögd men det tror jag att jag delar med andra. Män och Kvinnor.
  • Tufftiger

Igår hände något som jag inte trott. Hon hade gjort en hyllningsvideo om mig. Där jag framstod som den pappa barnen litade på. Att hon såg upp till mig för jag brydde mig. Att jag inte lät det förflutna ligga till hinder för framtid. Jag blev väldigt överraskad och glad över detta. Kunde inte bli mer överraskad över detta då det varit en minst sagt turbulent tid. Vi pratade om vad vi skulle göra i framtiden. Vad som skulle göras på huset, vad som skulle målas, tapetseras för att få det sista i toppskick. I somras blev huset färdig ommålat, gräsmattan fixad, all trall utbytt osv. Utvändigt är allt i nyskick numera. Hon har börjat träna igen och är mån om hennes yttre osv. 

• Tufftiger
    Anonym (Anonym) skrev 2020-11-14 14:41:29 följande:
    Och du är fortsatt lurad..... Hoppas du vaknar en dag och inser vad ni håller på med.
    Ja jag kanske är det. Men låt mig få glädjas över de små tecken jag får. Man väljer vad man tror på. Just nu verkar det lovande men det hänger på en mycket skör tråd. Jag har upplevt så mycket skit i mina år så jag blivit hårdhudad. Kvinnor som varit genomruttna(det är inte bara män), vilket inte visat sig direkt. Min fru är inte det men har visat sig ha en agenda som hon fortsatte utan jag inte visste om. Visst, jag kunde ha förstått tidigare(vansinnigt kär)men man är blind. Just nu verkar hon vilja älska mig och det är jag så glad för. Vet inte om jag skulle orka börja om en gång till i mitt liv.
  • Tufftiger

Ni må tänka jag är dum i huvudet(vilket vissa tycker). Jag älskar min fru trots allt som hänt. Har överhört svårt att smälta det som pågått bakom min rygg. Men vem är jag att döma, lika lite som ni kan döma. Ni kan ge råd som jag tar emot gladeligen men beslutet ligger hos mig. Ni som kastar sten på oss. Hur ser det ut i era förhållanden?

• Tufftiger
    Anonym (sådär­)
    Ja så kan man tycka. Har man varit som jag i ett förhållande i 16år som var 8år bra och 8år fullständigt katastrof. Så blir man hårdhudad. Jag vet att jag kan leva utan sex(8år) men önskar mer. Kanske är det så att livet inte ger mer. Att man ska vara glad åt de ljusglimtar livet ger. Mörka för de skadliga saker som händer. Kanske jag är ämnad att bara bry mig om barnen och deras välfärd. Ljuga om vad som felar. Jag älskar att vara med mina barn ink bonusbarn. Leva för dom. Kanske det är så bra det kan vara.
  • Tufftiger
    Tufftiger skrev 2020-11-18 19:50:06 följande:
    Anonym (sådär­)
    Ja så kan man tycka. Har man varit som jag i ett förhållande i 16år som var 8år bra och 8år fullständigt katastrof. Så blir man hårdhudad. Jag vet att jag kan leva utan sex(8år) men önskar mer. Kanske är det så att livet inte ger mer. Att man ska vara glad åt de ljusglimtar livet ger. Mörka för de skadliga saker som händer. Kanske jag är ämnad att bara bry mig om barnen och deras välfärd. Ljuga om vad som felar. Jag älskar att vara med mina barn ink bonusbarn. Leva för dom. Kanske det är så bra det kan vara.
    Vet inte varför det blir feta bokstäver. Skulle inte vara så."skriker inte"
  • Tufftiger

Uppdatering. Också börjar det hända saker.. Plötsligt så är det mer aktiviteter med mobilen. Dölja om man kommer. Såg dock att det kommit ett meddelande från en "förre detta kund". Sen fick jag ett meddelande skickat till mig kl 06.00 när hon arbetade natt. 2bilder där hon är mycket sexuellt utmanande. Hon kommer hem och inget händer hemma. Ser sen att hon håller på med ett meddelande där bilderna är med. Förstår att hon skickat bilderna av misstag till mig. En kompis till henne som brukar besöka oss talar om sin lägenhet, då vill hon visa bilder han skickat från sin lägenhet. Då ser jag i bildsekvensen är även en massa smiles med pussar och kyssar. Man behöver inte vara Einstein för att förstå att det finns mera bakom. Tja inget har hänt som går att bevisa men jag är vaksam igen,.

Svar på tråden Bedragen/lurad