• Anonym (...)

    Samma sexställning resten av ditt liv.

    Hej!

    Hade ni klarat av att ha samma sexställning för resten av era liv?

    Lever med en man sen drygt 3 år tillbaka och under dessa 3 år har vi endast gjort använt oss av samma ställning.. denna person har problem med ena knät och kan därför endast ha sex via skeden, alltså när båda ligger på sidan..

    Jag dör av tristessen, vet fan inte hur jag ska kunna göra detta resten av livet??

  • Svar på tråden Samma sexställning resten av ditt liv.
  • Anonym (annat)

    måste väl finnas nån annan som funkar? rida, bakifrån (dvs du står på alla fyra i sängen och han står med fötterna på golvet. finns säkert fler som funkar :)

  • Anonym (...)
    Anonym (annat) skrev 2020-09-30 19:57:48 följande:

    måste väl finnas nån annan som funkar? rida, bakifrån (dvs du står på alla fyra i sängen och han står med fötterna på golvet. finns säkert fler som funkar :)


    Kan inte rida då hans penis är för känslig. Ingen ställning där jag har kontroll fungerar för honom.

    Bakifrån har vi försökt men han har ingen motorik och måste då alltid avsluta i skeden.
  • Sven19

    Kan han inte ta dig stående? Om du står på alla 4 i sängen eller lutar dig över ett bord.

    Eller mot en vägg :)

  • Eena

    Ärligt talat, så nej det hade jag nog inte stått ut med. Sex är en av många viktiga delar av en relation men när det inte funkar blir det väldigt viktigt. 

  • Anonym (Sexbomben)

    Men ärligt. Inte kan ett krånglande knä hindra er från att variera sexställningarna.

    Jag har också problem med ett knä och när det strejkar byter vi ställning. Om jag rider honom låser sig ibland knäet och han får hjälpa mig bort, jag har ont en stund och sen kör vi vidare i en annan ställning. Så komplicerat kan det absolut inte vara.

    Och som svar på din fråga; Nej, jag tror faktiskt inte att jag hade stått ut med ett så enformig sexliv. Man måste ju ha lite fantasi!

  • Anonym (annat)
    Anonym (...) skrev 2020-09-30 20:04:42 följande:
    Kan inte rida då hans penis är för känslig. Ingen ställning där jag har kontroll fungerar för honom.

    Bakifrån har vi försökt men han har ingen motorik och måste då alltid avsluta i skeden.

    Då får han ju träna upp motoriken? Man behöver ju inte köra samma ställning hela akten, man kan ju avsluta med det man är bekväm med. 


    Alla penisar är väl mer eller mindre känsliga, du kanske behöver en annan teknik när du rider? Kan ju funka att han sitter på en stol kanske?

  • Anonym (L)

    Jag hade kunnat stå ut med en och samma ställning resten av livet, men bara om det var hårt pumpande bakifrån.

  • Anonym (EN)

    Nej, hade inte stått ut med ett så enformigt sexliv med någon som inte ens verkar vilja hitta lösningar

  • Zoux

    Han verkar ju omotiverad att hitta en lösning? För känslig för att rida, ta en kondom då?

    Sök läkarhjälp för det trasiga knät?

    Vänd på dig i skeden så att ligger mot honom?

    Har han ingen motorik för att köra doggy så får ni väl träna?

    Knullgunga?

  • Xzx
    Anonym (...) skrev 2020-09-30 19:35:42 följande:

    Hej!

    Hade ni klarat av att ha samma sexställning för resten av era liv?

    Lever med en man sen drygt 3 år tillbaka och under dessa 3 år har vi endast gjort använt oss av samma ställning.. denna person har problem med ena knät och kan därför endast ha sex via skeden, alltså när båda ligger på sidan..

    Jag dör av tristessen, vet fan inte hur jag ska kunna göra detta resten av livet??


    Om han inte klarar av att bli riden, inte kan ta dig bakifrån, inte klarar av missionären eller något annat... Vad är det för sexpartner du har egentligen? :P


    Jösses! haha!

Svar på tråden Samma sexställning resten av ditt liv.