• Anonym (Eirik)

    Hur tänker killar som ligger med äldre kvinnor?

    Jag är nyfiken på hur andra killar som har sex med äldre kvinnor tänker. Är det bara sex?varför verkar det vara så inne med äldre kvinnor? Tänk om ni blir kära, om du är säg 30 och hon 55? Försöker ni låta bli att bli kära, men hur fasiken undviker man det i så fall? Jag är så sugen på en mogen kvinna på jobbet..vad ska man göra för att bara hålla det till sex och inte trilla dit?

  • Svar på tråden Hur tänker killar som ligger med äldre kvinnor?
  • viseversa

    vad är fel i om du skulle trilla dit då? Är du inte singel eller? Är hon inte singel? Hur gammal är du opch hur gammal är hon?

  • Anonym (Rosie)

    Är båda singlar är det väl inget problem om ni råkar bli kära?

  • Anonym (MrBP)

    Förmodligen tänker de likadant som yngre tjejer som ligger med äldre män tänker.

  • Anonym (norrmannen)

    Jag tänker sex, den bästa sex som finns är mellan ung kåt och viril högpotent man och het längtande kvinna.  Jag fixar fint att skilja mellan sex och kärlek.

  • Anonym (Valentino)

    Jag vet inte om jag representerar majoriteten av män, men har så länge jag kan minnas dragits till äldre kvinnor och människor pga deras livserfarenheter och mognad. Har känt mig äldre i sinnet än mina jämnåriga.
    Sen att det finns otroligt många attraktiva kvinnor som jag klickat med i olika situationer. Den äldsta var 24 år äldre än mig.

    Oftast har båda varit införstådda med åldersskillnaderna och att man sökt någon att njuta av och umgås med i stunden snarare än med framtidsperspektivet i sikte. Men visst kan man få känslor av djupare karaktär. Sånt har nog inte med ålder att göra. Blev nog lite kär i särskilt en som jag både hade bästa sexet nånsin med och mest gemensamt med, men fegade ur och erkände aldrig mina känslor. Jag var inte redo för något seriöst och hade nog haft svårt att stå emot omgivningens åsikter...men tänker ofta på henne. Tror jag sårade henne för hon ville mer och blev nog överraskad över sina starka känslor för mig. För mig är det långt mer än sex. Det är nog mer psykologiskt faktiskt och att man kan ge sig hän på ett helt annat sätt.

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (norrmannen) skrev 2020-10-04 20:46:46 följande:

    Jag tänker sex, den bästa sex som finns är mellan ung kåt och viril högpotent man och het längtande kvinna.  Jag fixar fint att skilja mellan sex och kärlek.


    Som yngling hade jag sex med en äldre kvinna.

    Hon fick hård kuk och jag fick tömma mig.

    Bra för oss bägge
  • Anonym (Eirik)

    Men jag känner på mig att jag skulle kunna bli kär i henne , bättre låta bli kanske

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Eirik) skrev 2020-10-05 17:23:43 följande:

    Men jag känner på mig att jag skulle kunna bli kär i henne , bättre låta bli kanske


    Sätt på henne...se sedan vad som händer.
  • Anonym (L)

    Jag alltid haft sex med äldre kvinnor . Några av anledningarna är att fittan luktar fitta . Dom vet vad vill. Dom skäms inte. Och 9/10 gör det du frågar. Typ analt på båda. Kisslekar mm...

  • Anonym (Semper)

    Bra med äldre ladies. Får prestationsångest med yngre.

Svar på tråden Hur tänker killar som ligger med äldre kvinnor?