• Anonym (Tjej)

    Min kille vill sällan ha sex - funderar på otrohet

    Jag är en tjej som har en kille som knappt vill ha sex. Han vill det ibland och då visar han det och att han är sugen men sen går det oftast en lång tid tills han väl vill ha sex igen. Han säger att det beror på att han är inne i en svacka där han känner sig trött hela tiden och tycker att det är jobbigt att ha sex och att han inte känner sig så sugen, men att det inte har med mig att göra utan att han hade känt likadant med vilken tjej det än hade varit. Han vet inte varför han är i en period där han inte känner sig så sugen men så är det, men det beror inte på mig, säger han.

    Han tycker att jag är snygg, söt och fin och allt det där, säger han.

    Det har varit såhär ett tag nu och jag mår dåligt av det, vilket jag har sagt till honom. Orkar inte ens ta initiativ till sex längre för jag blir nästan alltid bara avvisad och jag vill inte verka desperat eller pinsam.

    Känner mig ful och äcklig..

    Jag har tagit upp det här med att jag vill ha sex och att om han inte kan ge mig det så vill jag faktiskt ha det med en annan man, men det tänker han absolut inte gå med på. Han blev upprörd när jag ställde frågan.

    Men vad ska man göra då? Jag kan ju tvinga honom att ha sex med mig och jag vill inte heller tjata på honom, men samtidigt tycker jag inte heller att det är rättvist att jag bara ska gå runt och vara helt utan sex på grund av att han inte tillåter att jag har sex med någon annan istället. Jag vet ju faktiskt inte när min kille börjar få tillbaka sitt sug igen..

    Jag har börjat skriva med andra män, har dock inte varit otrogen men funderar nästan på att vara det. Jag vill verkligen inte vara i ett sexlöst förhållande och jag saknar att ha sex, men jag vill inte heller lämna min kille. Vi älskar ju varandra. Därför funderar jag på att det kanske är bäst för bådas del om jag är otrogen? Då blir jag nöjd och får sex, medan min kille är lyckligt ovetande.

  • Svar på tråden Min kille vill sällan ha sex - funderar på otrohet
  • Anonym (Tjej)

    Jag kan ju INTE tvinga honom att ha sex med mig* ska det stå

  • Anonym (EnglishBob)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-05 19:47:37 följande:

     Då blir jag nöjd och får sex, medan min kille är lyckligt ovetande.


    Helt riktigt.
  • Anonym (T)
    Anonym (666) skrev 2020-10-05 22:29:18 följande:

    Har du stora tuttar då? Jag vill att du ammar mig och leker mamma


    Du har regelbunden kontakt m psykolog elr?
  • Anonym (Kille)

    Jag har samma problem med min hustru, nu skriver du inte hur lång tid det är mellan era sexstunder. Men jag tycker det blir jobbigt när två veckor passerar, när tredje gått då är jag som en låt hund som nästan försöker jucka hennes ben (skämt), men jag börjar må riktigt dåligt efter tre veckor på torken. Börjar alltid fundera på om hon har nån annan, eller skilsmässa, för jag vill inte leva så här resten av mitt liv.

    Hade vi haft ett aktivt sexliv där vi legat en gång i veckan hade jag varit tillfredsställd.

    Det som gör det ännu jobbigare, är att varje gång vi ligger så tycker hon alltid det är så skönt, och säger ofta, varför gör vi inte det här oftare?

    Vi har pratat många gånger om det, men det blir bara periodvis bättre. Efter en månad är det helt plötsligt stop igen, och så kan det ta 4 veckor innan det blir nått, och då är det alltid hon som bestämmer när det ska ske.

    Jag har hamnat i ett läge där jag alltid ställer upp på sex när hon vill, så jag inte ska bli utan I 8 veckor.

    Men tanken har slagit mig, kanske jag ska säga nej, jag är inte kåt. Och jag vill inte bli kår nu, vi får ta det en annan dag... Men jag vill inte förstöra... Jag vill ligga

  • Anonym (Kille)

    Jag har också funderat på att hitta nån vid sidan av. Jag har pratat med min fru om det som absolut inte ser det som en lösning, hon anser att det är jag som är onormalt kåt.

    Hon orkar inte ligga. Och fattar inte att jag ens kan tänka på sex, när det varit stressigt och bråkigt med barnen etc.

    Men det är ju då, när det är stressigt och struligt och skit i livet som man behöver närhet, kärlek och sex mest...

    Men då är man bara en idiot som tänker med kuken.

  • Anonym (JJ)

    Jag valde den andra vägen, löste såklart problemet (med råge ????) men samtidigt hamnar man i andra lägen som man kanske inte kunde föreställa sig innan.

  • Anonym (T)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-05 22:53:53 följande:

    Jag har också funderat på att hitta nån vid sidan av. Jag har pratat med min fru om det som absolut inte ser det som en lösning, hon anser att det är jag som är onormalt kåt.

    Hon orkar inte ligga. Och fattar inte att jag ens kan tänka på sex, när det varit stressigt och bråkigt med barnen etc.

    Men det är ju då, när det är stressigt och struligt och skit i livet som man behöver närhet, kärlek och sex mest...

    Men då är man bara en idiot som tänker med kuken.


    Är du polygamist? Kan du tänka dig att din fru också ligger med andra?

    Jsg förstår ditt perspektiv dock är det inte din frus ansvar som människa att tillfredsställa ditt behov. Det är något gemensamt ni gör om båda inte vill. De väl ändå viktigare att hon inte gör något mot sin vilja än att du tillfredsställs, eller? Ifall du känner att detta är då jobbigt för dig så att du vill ha sex med andra bara för att ha sex och din fru inte tycker det är okej ser jag dessa alternativ

    1) jobba på er relation och även familjelivet. Om det går, hjälp till mer, gör plan för att saker ska bli lättare för henne. Se om det hjälper. Ta ut henne på roliga aktiviteter, prata romantiskt med henne, visa kärlek

    2) försök leva som du gör dvs mindre sex än du önskar och se det som en utmaning att skära ner på ex sex (sluta även med porr om du tittar på det).

    3)runka?

    4) skilj dig (inget jag rekommenderar men om du känner att du lever ett liv du inte vill så...)
  • Anonym (T)

    Skrev fel menade självklart något gemensamt ni gör om båda vill

  • enable007

    Men säg till han om du får ?lov? och ha en älskare !?...

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kille) skrev 2020-10-05 22:49:50 följande:

    Jag har hamnat i ett läge där jag alltid ställer upp på sex när hon vill, så jag inte ska bli utan I 8 veckor.

    Men tanken har slagit mig, kanske jag ska säga nej, jag är inte kåt. Och jag vill inte bli kår nu, vi får ta det en annan dag... Men jag vill inte förstöra... Jag vill ligga


    Kommer inte att funka. Hon kommer bara att rycka på axlarna och säga "okey då".
Svar på tråden Min kille vill sällan ha sex - funderar på otrohet