Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 16:07:41 följande:
Nej det är skitsvårt. Och det handlar främst om mina känslor av otillräcklighet. Jag vill nog inte utveckla, snarare inte vara rädd för att testa nya grejer, både jag o han. Men om hon varit mer öppen då, hade du ändå saknat kuk tror du? Eller hade du varit nöjd tror du om hon varit mer öppen, både mot dig och om sig? Det jag frågar är, tror du han alltid kommer sakna en riltig kuk liksom? Eller kommer jag aldrig räcka till? Vad tror du? Ärligt alltså.
Jag hade definitivt 
aldrig hamnat i ett förhållande med en man. Tänder absolut inte sexuellt på en manskropp. Har alltid dyrkat kvinnokroppen - mjuk hud, mjuka former. Det är just det där intresset för kukar som jag själv tycker är lite skumt, nåt jag accepterar men inte själv förstår. (Iofs har jag sugit av en man i min ungdom - inget jag ångrar, kul erfarenhet.)
OM det hade varit jag hade du slagit ut alla konkurrenter med hästlängder - trots fantasierna. För 
min del kan aldrig en kvinna bli utkonkurrerad av en kukbärare - kukar lämnar jag till mina fantasier. Eller till lekar med en analdildo i min ensamhet - men det är egentligen mera den fysiska njutningen det handlar om, inte en man jag längtar efter.)
Jag tror inte din partner kan ha det bättre än han har det - möjlighet att leva ut sina fantasier - med en kvinna. 
Men jag kan ju bara säga hur jag själv fungerar..