• Anders 386

Han tittar på shemales

Jag har också fantiserat en del om shemales och kollat sån porr.

Ibland är det svårt att kategorisera sexualitet - är man gay är det ju såklart mera intressant att titta på män en på shemales. Men samtidigt tänder han ju på andra kukar - mina fantasier är ofta åt det hållet också.

Men det är väl ganska uppenbart att vi ändå tänder på en riktig kvinnokropp och inte en manskropp. Gay faller alltså helt bort - det är han inte.

Och med tanke på allt som du gör för att tillfredsställa honom så kan han knappast ha ett bättre sexliv någon annanstans - och absolut inte med en man. Det är säkert en kvinnokropp han vill ha.

• Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 15:20:24 följande:
    Lever du i ett förhållande? Om så är fallet, ?räcker din partner till? rent sexuellt? Eller vill du även ha kuk vid sidan av? Är du bi eller anser du dig vara hetero? Jag fatttar inte riktigt grejen likosm? Själv gillar jag män och kuk, men har testat att vara med kvinnor också och anser inte det vara skamligt eller så. Men jag känner mig säker på min sexualitet. Kan tycka kvinnor kan vara sexiga också men det är inte vad jag söker upp och tittar på och inte heller det som floats my boat. Men jag kanske också har en liten bi-ådra nu när jag läser vad jag skriver, haha
    Det beror på vilken dag du frågar. Spontansvaret idag är: Nej - hon fyller inte mina behov. Men det beror inte på att hon inte har kuk utan mer på att hon är så "snäv" när det kommer till sex. (Hon skulle aldrig ens få för sig att snudda vid mitt anus - det ligger utanför hennes syn på hur heterosexuell sex ska bedrivas.)

Men det är nog svårt att bedöma din partner utifrån mig - din partner uttrycker tydligt behov som jag aldrig skulle våga ta upp ö.h.t. För mig är det inga problem att undertrycka vissa behov eftersom dom ändå inte går att nå - men din partners drift verkar vara väldigt starka.

Jag lever i en sexuell roll som egentligen inte återspeglar mina behov - kompenserar det delvis genom egna privata sexuella lekar som hon inte känner till. Hon har uppfattningen att det bara är bögar som leker med dildo i analen t.ex. Jag delar inte hennes uppfattning men håller käften för husfridens skull.
  • Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 15:48:42 följande:
    Men du låter som min i sina tidigare relationer, hur han beskrivit att han levt. Så inte nödvändigtvis starkare drift, men kanske han kunde ?släppa loss? mer efter att jag hakat på och inte tyckte han var störd med dildogrejen. Är rätt öppen och tycker att sex ska vara lustfyllt och det är ju trots allt bara knull likosm, som man ska njuta av. Men det är väl just att jag trodde det var mer ?lek? och fantasi, inte att jag kanske inte är tillräcklig. Jag är väl så ego så jag vill känna mig som den han åtrår mest osv. (Vet att det inte är så men med en riktig kuk i bilden kan jag ju inte ens låtsas att det bara är jag för honom liksom)

Om din fru inte hade något emot att köra lite rollspel o anal-lekar med dig, skulle du känna dig 100 nöjd då?
    Törs jag inte svara på. Absolut närmare nöjd, det finns andra delar också. Önskar att hon kunde ha mera fantasier och önskningar så att jag kunde ge henne mer också - den biten är minst lika viktig.

Blir man någonsin 100% nöjd? Är inte själva önskan att nå vidare en förutsättning för utvecklingen av sexlivet? Och där kanske det ligger något i ditt resonemang - genom att du har öppnat för möjligheten har det drivits vidare och kommit till ett läge du inte önskat? Inte lätt sånt här...  Obestämd

• Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 16:07:41 följande:
    Nej det är skitsvårt. Och det handlar främst om mina känslor av otillräcklighet. Jag vill nog inte utveckla, snarare inte vara rädd för att testa nya grejer, både jag o han. Men om hon varit mer öppen då, hade du ändå saknat kuk tror du? Eller hade du varit nöjd tror du om hon varit mer öppen, både mot dig och om sig? Det jag frågar är, tror du han alltid kommer sakna en riltig kuk liksom? Eller kommer jag aldrig räcka till? Vad tror du? Ärligt alltså.
    Jag hade definitivt aldrig hamnat i ett förhållande med en man. Tänder absolut inte sexuellt på en manskropp. Har alltid dyrkat kvinnokroppen - mjuk hud, mjuka former. Det är just det där intresset för kukar som jag själv tycker är lite skumt, nåt jag accepterar men inte själv förstår. (Iofs har jag sugit av en man i min ungdom - inget jag ångrar, kul erfarenhet.)

OM det hade varit jag hade du slagit ut alla konkurrenter med hästlängder - trots fantasierna. För min del kan aldrig en kvinna bli utkonkurrerad av en kukbärare - kukar lämnar jag till mina fantasier. Eller till lekar med en analdildo i min ensamhet - men det är egentligen mera den fysiska njutningen det handlar om, inte en man jag längtar efter.)

Jag tror inte din partner kan ha det bättre än han har det - möjlighet att leva ut sina fantasier - med en kvinna.

Men jag kan ju bara säga hur jag själv fungerar..
  • Anders 386
    Anonym (Kvartsbög?) skrev 2020-10-08 17:53:44 följande:

Jag tror det finns ett mellanting mellan heterosexualitet och bisexualitet, där man tänder litegrann på män. Fast bara lite. Shemales, och snygga transvestiter, kanske någon väldigt androgyn. Kanske ha sex tillsammans med en annan man fast man har en kvinna emellan sig som "buffert". Men inte sex med "riktiga män". Annars kvinnor.

Nu har jag inget bra ord för den läggningen, kvartsbög, semihomo, halvbi, lightgay? är bara förslag.

Din kille är nog sådan.

Det där är intressant - jag finns definitivt i den gruppen.

När jag var ung så hade jag "kul" med ett par kompisar i mitt umgänge, vi runkade åt varandra och jag sög av en kompis. Om man ska se det statistiskt så var det kanske 30% i min omgivning av män som faktiskt tände på att leka med en annan mans kuk. Vi lever alla idag med en kvinna och betraktar oss som heterosexuella.

Och hur många män finns inte som fantiserar om en trekant MMF med sin egen partner i en central roll? Troligen finns ett visst intresse där för att få se en annan man i aktion?

Jag håller med - det finns en mellangrupp som saknas i kategoriseringen. En grupp som tänder på att fantisera om andra (kvinnliga?)  män och kukar - men samtidigt totalt saknar sexuell dragning till en "manlig" kropp. Jag tror heller inte att vi faller in i kategorin bisexuella - vi skulle aldrig tänka oss att leva med en man eftersom vi egentligen inte alls tänder sexuellt på en manlig kropp.

Det här är riktigt intressant.

• Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-13 07:36:38 följande:
    Jag har fattat att det kan vara så, han säger samma sak. (Inte att han testat med män dock, det förnekar han så det vet jag inte). Men att han inte har något intresse av att leva med en man och inte tänder på män. Jag tror ju dock att han inte ?tillåter sig? att göra det för att han är så skamsen över sig själv. Tror säkert att rätt kille, kanske en åt det feminina hållet, skulle funka. Men jag kan ju inte veta, än mindre tvinga honom. Problemet är ju att det inte är bara en fantasi, det upptar ju mycket av hans egentid med sig själv, vilket givetvis påverkar vårt samliv. Samtidigt som allt jag testat för att gå honom till mötes, uppenbarligen inte räcker likosm. Och det har tärt på min självkänsla. Om det här bara vore ?en fantasi?, så som jag fantiserar om att leka doktor eller att bli lite dominerad, så hade jag väl struntar fullständigt i det. För det påverkar ju inte mina förmågor som partner, mitt mående eller att jag ägnar massa tid att konsumera sån porr. Förstår du hur jag menar? Det här är något annat liksom. Jag är övertygad att han är bisexuell, men kanske föredrar kvinnor i vissa fall, men att kukar är en stor del av hans grej rent sexuellt. Men det känns som han kämpar emot så jävligt, istället för att bara speak it Out. Till mig då. Kräver inte att han ska göra det till omvärlden. Vilket också är varför jag skriver här för jag har absolut ingen att prata med då jag lovat honom att aldrig säga detta så jag pratar inte ens med min närmsta om det.

Jag hjälpte honom att hitta sidor så han skulle kunna testa detta för att jag tänkte att han kanske kan landa i hur han känner, utan att vara så skamsen. Det enda jag sa var att jag ville han skulle vara ärlig om det, om han tänkte göra slag i saken. Och jag sade att om han ville fortsätta att bejaka den sidan av sig själv, med någon annan, så ville jag att han går med på att vi isåfall har en deal att vi båda kan sköta det snyggt men få något vid sidan av. Fast vi lever ihop för det vill vi båda. Då sa han att han kunde tänka sig testa, men att det kommer ?gå över då?. Och att vi bara skulle träffa andra om det var så att han fortsatte att ligga med shemales. Kändes lite som han ville få tillåtelse att testa, men inte ge mig samma möjlighet på mitt håll, för att sen säga att han är ?botad? och ändå fortsätta sin grej bakom min rygg. Så då föreslog jag att vi båda, vid ett tillfälle, fick förverkliga någon fantasi utan den andra. Då vägrade han och sa att han insett att han äcklas av shemales..... (skitsnack) lånade hans telefon ett par dagar senare och den första sidan som låg uppe var en Nedladdningssida av en sån app som används för att kontakta ?eskorter?...... Fattar fan inte varför han ljuger för mig. Jag är ju ärlig och försöker vara schysst och förstående, men han ger mig inte det tillbaka. Så jag är både arg och ledsen.

Förlåt för novell.
    Knepigt läge. Känner med dig men har tyvärr inga tips vad man ska göra..

Även om jag tänder sexuellt på shemales i fantasin har jag aldrig sett det som en så stor grej. Jag skulle aldrig ens komma på tanken att "testa" när jag lever i ett förhållande. Men ni har tyvärr lite annat läge. Hoppas det löser sig på ett bra sätt.
Svar på tråden Han tittar på shemales