• Anonym (kåååt)

    Kåt HELA tiden

    Vet inte vad jag ska göra. Jag är så förbannat kåt hela tiden. Jag pullar mig själv flera gånger om dagen, med och utan föremål i fittan. Jag kastar mig över min man och nu har vi haft sex typ morgon, middag och kväll varje dag i nästan en vecka. Jag kommer flera gånger varje gång. Men det går inte över. Jag tänker på sex precis hela tiden. Detta är inte likt mig. Vad ska jag göra? 

  • Svar på tråden Kåt HELA tiden
  • Litenmenhård

    Jag vet hur det känns. Jag är också kåt hela tiden. Nu har jag ingen partner. Det låter som att du kanske behöver gå i terapi? Eller åtminstone prata med någon om det, om det är jobbigt för dig.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (kåååt)

    Nja, terapi är väl att ta i. Det är ju härligt att vara kåt och det är ju skönt att få orgasm. Jag kanske får leva med detta ett tag. Kanske går över eller minskar med tiden? Är precis i klimakteriet och trodde att sexlusten mer eller mindre skulle avta då, inte ta fart så att man blev lika kåt som när man var tonåring.

  • Litenmenhård

    Har du inga problem med det så är det ju härligt och du har ju någon att ha sex med. Vill han lika ofta som du?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Underhill
    Anonym (kåååt) skrev 2020-10-08 10:48:46 följande:
    Nja, terapi är väl att ta i. Det är ju härligt att vara kåt och det är ju skönt att få orgasm. Jag kanske får leva med detta ett tag. Kanske går över eller minskar med tiden? Är precis i klimakteriet och trodde att sexlusten mer eller mindre skulle avta då, inte ta fart så att man blev lika kåt som när man var tonåring.

    Är nog en relativt vanlig vilfarelse det där. I sak upphör endast menscykeln, men det påverkar ju väldigt olika för övrigt kan jag tro. Härligt med lusten.
  • Anonym (Bobby)

    Om du njuter av det och din man inte har några problem med det så är det väl bara att ösa på. Men att du skriver om det här, som ett problem, tyder på att du upplever ett överdrivet sexbeteende, kanske missbruk. Sånt går att behandla i KBT-terapi, kan vara väldigt effektivt.

  • Litenmenhård

    Jag får i alla fall ut lite av min sexuella frustration genom att skriva sexnoveller, men jag hade ju gärna haft någon att ha sex med.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Stefano82

    Jag är gift, har samma beroende, är galen kåt hela tiden, medans min fru inte vill så ofta som jag, tillfredsställer mig själv flera gånger dagligen,

  • Anonym (Ladybug)

    Har du talat med en läkare? Det är ju härligt att bejaka sin lust, men om man har sex (med sig själv eller andra ) flera gånger om dagen känns det ju lite svårt att hinna med allt annat man vill göra också. 

  • Anonym (kåååt)

    Jag upplever väl egentligen inte det som ett problem. Min man har inte tackat nej, så jag tror inte han tycker det är ett problem heller. Hade lika stor sexlust i min ungdom och såg det inte som ett problem (det gjorde ingen av mina killar heller).

    Sedan gick det väl som för många andra, familj och barn gjorde sitt så att sexlusten mer eller mindre försvann och till och med kraschade min relation. Med ny man återkom lusten på samma nivå som tidigare, men efter att vi fick barn tillsammans dalade den igen. Nu är vi inne i en nytändningsfas där alternativen var att skiljas eller att starta om. Vi valde att starta om och i och med en större närvaro och mer närhet, kyssar och hångel i relationen är lusten på topp. För mig är det så att sex föder lust till mer sex. Detta är ju jag och min sexlust, jag är bara lite ovan! Och att vara hemma hela dagarne tillsammans i Corona-tider gör det ju än lättare att utöva sex!

    I perioder tidigare har jag onanerat på toaletten på jobbet tex, tom i bilen på väg hem. Men tror ej jag behöver terapiTyst

Svar på tråden Kåt HELA tiden