• Pussan

Glory hole

Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.

• Pussan
    Letitdream skrev 2020-10-10 00:05:24 följande:
    Låter helt underbart härligt =)
    Det är det! Hoppas på fler gånger
  • Pussan
    Sexlicens skrev 2020-10-12 21:42:24 följande:
    Kanske en patetisk fråga, men har de alla tömt sig i din mun?
    Nej, varför patetisk? Men nej, inte alla. Någon eller några, men också på kroppen och i ansiktet.
    Det är för mig också en del av grejen, att bli rejält sprutad på. Det passar bra i den rollen som slampa.
  • Pussan
    Letitdream skrev 2020-10-12 21:37:34 följande:
    Vad är det bästa med att suga kuk? ;)
    Härligt!!
  • Pussan
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-14 08:20:50 följande:
    Svår fråga. Men jag är ju ug och är jag på det humöret så finns jag där för att behaga männen.
    Till skillnad mot andra kvinnor som vill ha fler män som är där för att göra det skönt för kvinnan så tänder jag på att bli utnyttjad, suga kuk kan jag göra som en mysig grej men att bli munknullad är många gånger bättre.
    Anonym (Man) skrev 2020-10-13 01:09:36 följande:

Det behövs flera brudar som du! Ett schysst hål att tömma i när man behöver är sagolikt! 

För mig står dessa kvinnor högre i kurs än andra, normen till trots...

Det är ju så gott att bara bli tagen. Det som många då skulle kalla utnyttjad, men om Snälla frun och jag (och andra) själv njuter av det så är det väl inte fel?

Svar på tråden Glory hole