• Anonym (Ts)

    Tänder på män som har sex med gravida

    Att vissa går igång på gravida kvinnor är ju inget nytt, men jag har aldrig hört talas om att nån tänder på männen som har sex med dom. Förutom jag då. Svårt att förklara men...en man som har sex med en höggravid kvinna får något primitivt över sig, det blir mer "hanne" över honom...speciellt om kvinnan är hans fru/flickvän. Att dom inte backar och blir osäkra av graviditeten. Att dom smeker hela gravidkroppen och inte tycker den är avtändande (som många män gör), utan gör anspråk på den...inget tänder mig mer!

    Satt i ett sällskap en gång där samtalet kom in lite smått på ämnet sex under graviditeten, man skämtade lite om det och någon berättade att när hans fru väntade barn så hade han lite svårt att ha sex med henne ("tyckte jag kände barnet" o.s.v), och flera höll med honom men så var det en man som sa att " nä, jag hade inga problem alls med det". Den ynka, lilla meningen gjorde att det direkt började dunka i mig och jag kunde inte sluta titta på och fascineras av honom resten av kvällen.(som tur var så var inte hans fru med då)

    Har aldrig berättat om det här för någon. Inte för att det egentligen är nån big deal säkert, men skäms lite ändå.

    Nån som har hört om den här "böjelsen", eller vad man ska kalla det, förut?

  • Svar på tråden Tänder på män som har sex med gravida
  • Stefano82

    Jag har inga problem med att ha sex med gravida, lr om min fru skulle vara det, jag älskar dessa underbara kvinnor som är det något finare finns det inte.

  • Anonym (Glenn Medeiros)

    Hade fantastiskt sex med ex när hon var gravid med vårt första barn. Det var som jag ägde henne fullkomligt, och det var väldigt upphetsande. Hon var också så kåt att hon inte behövde förföras direkt. Jag kunde vakna på morgonen av att hon drog undan mitt täcke, satte sig på mig och red mig tills jag sprutade i henne. Sedan gick vi ner och åt frukost.

    Jag tror att du tänder på det faktum att de här männen gjort sin kvinna gravid, och uppenbarligen duger till att göra barn. Det finns en viss logik i att det är upphetsande.
    Många kvinnor vittnar om att de känner sig osexiga när de fött barn, men som man har jag känt precis tvärsom. Jag var närmare fyrtio när jag fick barn, och första gången i mitt liv som kvinnor tittat lystet efter mig var när jag gick på stan med min lilla dotter. För mig är det uppenbart att man som man blir mer intressant när man visar att man kan göra en kvinna på smällen. Inte konstigare än så. :)

  • Anonym (9e mån)

    Min kille har inga problem med att ha sex, det är perfekt för mig eftersom jag har mer lust nu. Förmodligen kommer du ta också ha massa bra sex när du är gravid! Tycker det är lite larvigt att låta magen avskräcka, men man kan väl inte styra helt hur man känner kanske. Jag är i alla fall glad att jag får höra att jag är vacker varje dag, för jag känner mig ganska osmidig :)

  • Anonym (Preggopipp)

    Hej min sambo är gravid å varken hon eller jag tänker så mycket på sexet om det kan hända något. Däremot blir det mycket mer oralsex nu när många ställningar kan bli knepiga! Ett hett tips om någon är rädd:) bara å dyka ner på varandra

  • Anonym (Försiktig)

    När min fru väntade vårt första slutade vi ha sex ganska snabbt. Vi ville vara försiktiga båda två. Under andra graviditeten höll vi på nästan hela tiden, men sällan, kanske ett par gånger per månad. Tredje gången var hon rädd att orgasmen skulle vara till skada på något vis, så då blev det mera försiktigt igen. När hon väntade de båda första hade hon inte börjat får orgasm ännu. 

Svar på tråden Tänder på män som har sex med gravida