Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Lippstick2016

Inga symtom LÄNGRE!

Är gravid i vecka 11+1 men för några dagar försvann symtomen helt. Inget illamående eller ont i brösten. Kan inte låta bli att ha katastrof tankar tänker på detta konstant. Har ett ultraljud inbokat om 10 dagar =( känns som evigheter dit.

• Svar på tråden Inga symtom LÄNGRE!
  • Anonym (.)

Det kan vara så kallade spökveckor (googla). Jag fick så med tredje barnet och fick panik då det inte var så med dom två första. Bokade ett ultraljud och fick då förklarat att det är ganska vanligt att alla symtom försvinner under några veckor. Mina symtomfria veckor var ca V9 till V13-14 ungefär.

• Anonym (..)

Jag förstår helt din oro.. för här har du en till!!

Jag är i v.9 8+4 men mitt problem är ju snarare att jag typ aldrig haft symptom det ända jag känner är ömma bröst och sen att jag trött och att mensen är borta men inget annat..

Får du ta med dig din sambo på ultraljudet?.

• Lippstick2016

Det är så läskigt att inte känna något ellerhur?! Känns som graviditeten är något man inbillat sig =/ Kan totalt förstå din oro också. Usch det är inte lätt. Nä jag får inte ta med honom. När har du ultraljud? Får du ta med din sambo?

• Anonym (..)

Ja sjukt läskigt och det sitter i mina tankar 24/7 detta är mkt jobbigare än jag någonsin kunnat föreställa mig!

Jag har inte bokat nått tidigt ultraljud utan har mitt första efter kub om 4 veckor men jag funderar på om jag skall boka privat för jag vet inte om jag orkar vänta..

Min sambo får inte häller följa med och det känns tråkigt.

Har du gjort KUB? ????

• Lippstick2016

Ja asso verkligen jag hade ett tidigt ultraljud 7+4 då fanns de iaf levande foster. Slappnade av i en vecka eller så sen va dessa tankar tillbaka igen. Men det är skönt att andas ut lite faktiskt jag hade personligen inte klarat av att vänta tills kub har lite kontrollbehov problem haha =I Men jag har hört att man får filma skärmen osv under undersökningen vet inte om de stämmer dock. Jag har kub på onsdag nästa vecka. Ser fram emot de men känner även en stor oro. Har du fått ditt datum för kub ultraljudet än? Vilken stad bor du i?

• Anonym (..)

Ja det förstår jag, som du säger skönt att pusta ut för en stund! Jag vet inte varför jag inte egentligen har gått jobbar som frisör och är ständigt uppbokad så kommer aldrig iväg för att jag inte kan ta ledigt.

Okej, de är ju bra om man får filma, jag håller tummarna att allt ser bra ut för dig.

Ja 3 e nov skall jag dit, jag bor utanför Göteborg i nått som heter Kungsbacka. Vart bor du? :)

• Lippstick2016

Men är det inte lite skönt då att vara upptagen så glömmer man bort lite av den här stressen att behöva ha tid o övertänka? Okej de är ändå snart också =D Jag är ursprungligen ifrån Göteborg faktiskt bodde där i 25 år på Hisingen. Men nu bor jag I Malmö =D

• Anonym (..)

Jo det har du rätt i, jag slipper övertänka!!

De kommer när man kommer hem istället :D Hahah

Jaha där ser man då har du ju koll på vart Kungsbacka ligger säkert :)

• Lippstick2016

Haha precis =D Ja då e de inte där den outleten finns? Free något eller e jag ute o cyklar haha?

• Anonym (..)

Ja exakt, free port var namnet innan och nu heter den tydligen hede fashion outlet men kommer alltid vara free port för mig :D

Känns som de flesta har koll på den från Gbg :).

Svar på tråden Inga symtom LÄNGRE!