• Anonym (Funderande)

    Varför vill hon inte det med mig?

    Min hustru säger att när man var yngre kunde hon knulla en hel natt och gå till jobbet. Men när vi är på hotell så ska hon ta och sova vid 11-12. Hon kallar mig sitt livs kärlek, men om det vore så skulle hon väll vilja ha mig hela nätter med? Blir så besviken att jag inte är värd att få det, hon säger att jag är den bästa hon haft. Men tydligen har andra fått mer och bättre sex än mig.

  • Svar på tråden Varför vill hon inte det med mig?
  • KKarate
    Anonym (Funderande) skrev 2020-10-12 08:00:57 följande:
    Min hustru säger att när man var yngre kunde hon knulla en hel natt och gå till jobbet. Men när vi är på hotell så ska hon ta och sova vid 11-12. Hon kallar mig sitt livs kärlek, men om det vore så skulle hon väll vilja ha mig hela nätter med? Blir så besviken att jag inte är värd att få det, hon säger att jag är den bästa hon haft. Men tydligen har andra fått mer och bättre sex än mig.
    Dumpa skithögen. Hon är inte värd dig, du är värd någon bättre.
  • Anonym (Svar på tal)

    Som Fjäril säger, ni är väl inga tonåringar längre?? De flesta behöver sova men när man är ung orkar man någon enstaka natt utan sömn, själv skulle jag inte orka sitta uppe till midnatt ens en gång. Ni får väl passa på att ligga medan hon är pigg nog.

    Kärlek har inte med varken ork eller sexlust att göra. Och det är inte att du är "värd" att få sätta på henne, hon är väl ingen kn*lldocka som du har rätt till?? Nej, är det någon som är värd bättre är det i så fall hon. Med den inställningen skulle inte jag vilja ligga med dig heller.

  • Anonym (Såkandetgå)

    Kan ju vara så att hon levde ut alla sina sexuella lustar när hon var ung/yngre och nu är hon ute efter stabilitet och trygghet.
    Är ni typ 30+ och har barn så vänj dig för det kommer bara bli värre, eller skilj dig och hitta en ny. 
    Hon har klassat dig som "försörjare" inte som "älskare".

Svar på tråden Varför vill hon inte det med mig?