• Wald

Sambon förstör min sömn!

Oh ja, usch. Dessa snarkningar. Min snarkar

Ingen kan få dig att känna dig mindre värd utan ditt samtycke. Eleanor Roosevelt
  • Wald
    Wald skrev 2020-10-18 22:03:38 följande:

Oh ja, usch. Dessa snarkningar. Min snarkar

...

Min man snarkar sjukt mycket. Han är 42 år och i fint fysiskt skick så han borde inte låta så hemskt.

Jag har tjatat på honom i över 20 år att han ska söka hjälp men han vägrar. Så han fick flytta ut ur sovrummet och numera (sen snart 20 år... ) ligger han i ena änden av huset och jag och barnet i den andra. Ibland hör jag honom genom alla isolerade väggar. Hua. Grejen är att om jag INTE hör honom blir jag jätteorolig och tror att han har dött istället.

Be din man att söka hjälp. Hoppas att ni slipper samma sätt som vi.
    Ingen kan få dig att känna dig mindre värd utan ditt samtycke. Eleanor Roosevelt
  • Wald
    Räkan77 skrev 2020-10-18 22:18:57 följande:

Upplever han inte själv att han sover dåligt? Kan iofs vara svårt att veta när det gått så läng tid.

Jodå, visst märker han det själv. Han är ständigt trött som i sömnig men vägrar inse att det hänger ihop med att han snarkar.

Han skyller på att vi har småbarn! För det första är vårt barn numera i yngre tonåren och för det andra är det alltid jag som har haft ansvar för barnet på nätterna då han inte har kunnat ligga i närheten av oss för då har varken jag eller barnet sovit. Dessutom har vårat barn sovit gott nätterna igenom sedan hen var en månad gammal.

Han är alltså en envis träig dånande gubbe.
Svar på tråden Sambon förstör min sömn!