• Anonym (ManIjkpg)

Kvinna: fantiserar du vid onani

Jag har länge fört empiriska undersökningar kring hur kvinnor jag varit med fantiserar kring sex. När jag diskuterar detta med manliga bekanta råder ganska stor enighet att man fantiserar i filmformat. Att man spelar upp ett scenario i huvudet. 

Men när det kommer till kvinnor så är min erfarenhet att det är mer splittrat. En del tänker mest på vad de gör och hur det känns. Andra triggas av en lukt eller en bild men flyter bort i sin onani utan att tänka så mycket. Ytterst få jag haft en relation med eller diskuterat detta med har uttryckt att de, likt mej själv, tänker scenario-baserat vid onani. 

Finner det väldigt intressant hur min, icke statistiskt säkerställda, forskning pekar på ganska stora olikheter här mellan män och kvinnor. 

Så frågan är. Hur tänker du, kvinna, när du onanerar?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani
  • Anonym (Uppsala)
    Anonym (lottal) skrev 2020-10-17 14:52:31 följande:

jag har blivit bättre på att njuta med åren. njuter mer av sex och har lättare att onanera.

tittar på porr ibland men blir lätt störd av detaljer som inte är bra. alltifrån löjliga stön till för mycket närbilder på kön och sånt. om jag redan är väldigt upphetsad kan jag titta på speciella scener eller klipp som jag sparat. oftast läser jag sexnoveller det funkar mycket bättre eftersom jag skapar bilderna själv då. häftigast har det varit att sexchatta eller maila med nån om fantasier, helst som ett slags förspel tills man ska träffas.

tror inte det är så stor skillnad mellan män och kvinnor förutom att vi kvinnor kanske har lite bättre fantasi.

Vid vilken ålder blev det lättare?
  • Anonym (G)

Jag är världens mest monogama tjej och extremt svartsjuk. Fantiserar däremot mest om hur min man har sex med nån annan medans jag tittar på eller kommer på honom med att ha sex. I verkligheten skulle däremot det här få mig att dö och hugga kuken av honom.

• Anonym (alltid)

häftigast har det varit att sexchatta eller maila med nån om fantasier, helst som ett slags förspel tills man ska träffas.

Sexchatta med en dejt är det absolut sexigaste som finns. Kan ärligt säga att jag kan nöja mig med detta utan att ens behöva träffa nån. Verkligheten överträffar aldrig fantasierna man kan måla upp tillsammans. Jag har haft turen att hitta många som är riktigt bra på det, vilket kräver sin konst och känslighet!
  • Anonym (Eva)

Fantiserar om att bli våldtagen, förnedrad och knullad av flera, blir galet tänd på det

• Anonym (Samma)
    Anonym (G) skrev 2020-10-17 17:23:34 följande:

Jag är världens mest monogama tjej och extremt svartsjuk. Fantiserar däremot mest om hur min man har sex med nån annan medans jag tittar på eller kommer på honom med att ha sex. I verkligheten skulle däremot det här få mig att dö och hugga kuken av honom.

Precis samma för mig. De få gånger jag tittar på porr tänker jag att killen är min man som är otrogen. Skulle dö om det var på riktigt.
  • Anonym (Madde)
    Anonym (crazygirlz) skrev 2020-10-14 10:52:01 följande:

Kvinnor fantiserar om farliga män/monster, som de tämjer.

1. Vampyr2. Varulv3. Miljardär4. Pirat5. Kirurg

Och 50 Shades of Grey. Farligt och trasigt ska det vara. Våldtäktsfantasier, spännande främling (igen lite farligt), flera män (hon vill känna sig utsatt) är vanligt. Och även lesbiska fantasier.

Ingenting av detta funkar för mig!
  • Uffeking

jag har blivit bättre på att njuta med åren. njuter mer av sex och har lättare att onanera.

tittar på porr ibland men blir lätt störd av detaljer som inte är bra. alltifrån löjliga stön till för mycket närbilder på kön och sånt. om jag redan är väldigt upphetsad kan jag titta på speciella scener eller klipp som jag sparat. oftast läser jag sexnoveller det funkar mycket bättre eftersom jag skapar bilderna själv då. häftigast har det varit att sexchatta eller maila med nån om fantasier, helst som ett slags förspel tills man ska träffas.

tror inte det är så stor skillnad mellan män och kvinnor förutom att vi kvinnor kanske har lite bättre fantasi.

• Anonym (Förnedrad och undergiven.)

Kan fantisera om att bli indragen i en skåpbil och tagen tre dominanta män som förnedrar mig fullständigt, säger nedlåtande saker till mig och straffar mig för mina synder.

• Njutare R

Någon av er kvinnor som fantiserar om att bli våldtagna som vill berätta mer i pm? Tycker det är intressant att det är så lockande i fantasin.

• Anonym (.)

Jag fantiserar om sex med min man till och från under dagarna. (Vi har sex nästan varje dag så har inget med bristande sexliv att göra)

Dom få gångerna jag onanerar fantiserar eller tänker jag på ingenting. Är helt tomt då.

Så mycket sextankar i övrigt, men inget vid onani.

Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani