• Anonym (K)

    Män, vad kände ni inför er partners "mammakropp"?

    Ni vet, hudbristningar på bröst och mage, tuttar med mer häng än fyllning, hull som aldrig riktigt fick tillbaka sin forna, släta och fina yta?

    Ni män vars kvinnor "bytte" kropp efter graviditeten, hur blev det för er? Kunde/kan ni tända på samma sätt som förut?

  • Svar på tråden Män, vad kände ni inför er partners "mammakropp"?
  • Stefano82

    Jag är lika kåt på min fru nu som innan vi fick barn, min fru är inte lika kåt som jag lr kan bli.

  • Anonym (Glenn Medeiros)

    Brösten blev lite lösare i konsistensen bara. Inget jag stördes av, tvärtom. Lite spännande, som att känna på en ny tjej. :)

  • Nicke989

    Hennes kropp var sig ganska lik före och efter graviditeterna. Brösten blev snyggare. Hon var ännu sexigare efter barnafödandet.

  • Anonym (Jogge)
    Anonym (K) skrev 2020-10-16 15:04:20 följande:

    Ni vet, hudbristningar på bröst och mage, tuttar med mer häng än fyllning, hull som aldrig riktigt fick tillbaka sin forna, släta och fina yta?

    Ni män vars kvinnor "bytte" kropp efter graviditeten, hur blev det för er? Kunde/kan ni tända på samma sätt som förut?


    Hon var sexig förut och än mer sexigare nu.

    Ja såklart det blir mer slapp hud, mer hull och mer bristningar. Hon har ju fött barn för fan!
  • Anonym (Milf)

    Svarar för min man då jag är helt säker på att han är ärlig.

    Han bryr sig inte över hur kroppen förändrats, min kropp har fött fram hans älskade barn. Fick större bröst pga kraftig viktuppgång som jag ej hunnit gått ned än, det uppskattas dock.

  • Anonym (Gillar)
    Mr K69 skrev 2020-10-17 02:15:48 följande:

    Jag tycker det är sexigt med kroppar som bär spår av livet så jag gillar det


    Håller med! Hon blev bara ännu sexigare!
  • Kungsbackakillen73a

    Jag tycker att kvinnliga "mammakroppar" med hängande bröst är otroligt sexigt. Älskar att uppleva.

Svar på tråden Män, vad kände ni inför er partners "mammakropp"?