Baka flicka 2020
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
Och följas åt och se om vi lyckas :D
Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste.
Tror jag just plussat, svagt och rosa i verkligheten. Är på bim -2. Ska ta ett nytt i morgon med morgon urin.
Ja jättespännande! Har inget tålamod kvar nu haha.. ja, blev orolig först men verkar vanligt när den är i framvägg. Ja jag försöker vara inställd på båda könen men blivit svårare nu när det drar ihop sig av nån anledning. Ja hoppas hoppas!!
Närr var det nu igen som alla hade BIM?
Jag väntar otåligt på att den här veckan ska gå. Till helgen borde jag veta...
Jättegrattis! Vad spännande! Hör av dig sen å berätta hur det går och vad det blev för en liten krabat!
Ja men absolut! Fick svart på vitt med ett clearblue i morse, fick gravid 1-2, yay! :)
Närr var det nu igen som alla hade BIM?
Jag väntar otåligt på att den här veckan ska gå. Till helgen borde jag veta...
Härligt =) Självklart. Hur gamla är dina barn? Jag har en son på 1 år och 8 mån så nu vill vi så gärna ha ett syskon till honom.
Min bim är lite oklar.. men runt 10-13 nångång. Åh förstår dig, väntan är så jobbig. Jag är bara på äl +5/6 än så länge. Var i cykeln är du i helgen om du testar då? Har för mig att din bim flera dagar innan min :)
Så roligt. Vad spännande! Får man fråga hur nära äl ni hade sex? Vad har du kört för metod i övrigt för att öka oddsen att det blir en flicka?