• Sillonskon

    Jobb å mitt eget inttesse

    Jag har sambo och 2 barn,vi lever för tillfället i ett öppet förhållande. Jag åker ofta hemmifrån på sönfagskvälllen och kommer hem fredag eftermidda för att jag jobbar som jag gör för att bi ska överleva, jag jobbar med asfalt från april till dagen innan julafton, då tanten är hemma å inte vill jobba.. hon klagar ständigt på att jag inte är hemma å att vi aldrig har pengar till något. Kan inflivka med att jag har enngård och räkningat på över 20 000 i månaden plus kläder å allt till barnen och henne. Sist jag köpte något själv är för 3 år sedan,( jag är 23 år gammal) jag jobbar ca 15 timmars pass varje dag och på vintern när jag är ledig har jag ett annat jobb bara för att hålla allt flytande.. å hon klagar ständigt på att de inte finns pengar eller att jag inte ä hemma men hon vill inte börja jobba fö jon ä rädd att gå in i väggen.. hur fan ska jag göra rent ut sagt. Snart kommer jag att springa inni väggen

  • Svar på tråden Jobb å mitt eget inttesse
  • Kusinen

    Det bästa vore ju om du kunde hitta ett jobb på hemmaplan och din sambo likaså. Så att ni kunde dela både på ekonomin och ansvar för hem och barn.

  • Mortiscia80

    Sälj gården och skaffa ett annat jobb där du har normala arbetstider över året. Din sambo behöver nån slags terapi för hon kan inte låta bli att jobba resten av livet bara för att hon är rädd.

  • Sillonskon

    Nä men säljer jag så få de bli lägenhet åbdå ä de mer kört. Jag har inkomst på ca 50 000 i månaden å de räker inte

  • Sillonskon

    Jag jobbar bara max 12 mil hemmifrpn men dw handlar omn sönt för mig då jag alltid börjar vid 06,00 å ibland sluar vi vid ca 23 ha pendlat i 4a år men när man känner väggen näsa näsan så vaknar man

  • Jemp

    Varför lever ni så? Varför går du med på det? Var gör ni av alla pengar?

Svar på tråden Jobb å mitt eget inttesse