Dejtar en pappa, lättsmält?
Jag har själv varit ensamstående med två barn som jag i stort hade på heltid. Så jag har mer perspektivet från din killes synvinkel..
Att vara tillsammans med någon som inte inser att mina barn alltid kommer först och att han, i mitt fall, i bästa fall kommer att bli den tredje viktigaste personen i mitt liv finns inte..
Har aldrig krävt att någon ska ta på sig papparollen. Men behöver ändå vara något slags förebild och vuxen kompis till dem.
Så har jag märkt att killen har brustit här, behöver inte vara uttalat ointresse/oförstående eller svartsjuka/avundsjuka från hans håll, sånt märks, och jag har då avbrutit relationen!
Så om du inte genuint kan åsidosätta dina dåliga tankar om att han har ett barn så släpp honom! Han ÄR pappa och har varit långt innan DU kom in i bilden! Är han en vettig person så kommer han att sätta barnet först.
Vill tillägga att jag ändå anser att du har rätt till dina egna känslor och önskningar kring detta! Men tror då inte att just den här killen är rätt för dig!