• Anonym (ledsen)

    Kom annars har vi inte mer sex

    Jag har kommit en gång på flera år med min kille.


    Ibörjan kom jag aldrig. Tillslut sa han att sexet var så dåligt endast för att jag inte kom så de var lika bra att vi gjorde slut. Jag började då fejka. Fejkade i flera år, men försökte samtidigt berätta hur jag ville ha de. Ge tydliga hintar när vi hade sex (tex naglarna i hans rygg när de var extra skönt).


    För några månader sen berättade jag att jag fejkat, han gav ingen speciell reaktion mer än lite förvånad. Vi fortsatte ha sex, jag gör allt för honom till den grad att de nu verkar som att de som han älskar även blivit mina favoriter.
    Men jag älskar att få han nöjd så det gör mig inget.


    Nu iallfall för någon vecka sedan så sa han till mig att han inte längre tyckte om att ha sex med mig eftersom de kändes som ett arbete eftersom jag inte kommer.(Detta kläcker han ur sig efter jag fått han att komma hårt enligt han själv 2 gånger på raken).


    Jag gick sönder inombords och började gråta eftersom jag älskar att ha sex med han. Veckan innan sa han tillochmed till mig att han verkligen ser att jag njuter och nu säger han att de inte verkar som jag njuter alls.
    Han sa att sexet är inget han ser fram emot eftersom jag aldrig kommer och att jag kommer bli sur på han efter sexet eftersom jag tycker han är ouppmärksam och egoistisk.


    Så jag skickade ett långt meddelande till han med vad som gjorde mig kåt och hur han skulle göra för att få mig att komma, beskrev så noga jag kunde.
    Inget alls avancerat utan mer "ta de långsamt och mjukt, slicka mig på halsen, viska i mitt öra, säg mitt namn osv".


    Och igår när vi hade sex så gjorde han inget av det här. Det blev mer en 100% efterliknelse av en porrfilm. Jag började fejka igen eftersom jag inte vill han ska sluta ha sex med mig. 


    Jag är bara så ledsen idag, jag älskar han så mycket. Han säger han älskar mig mer än jag älskar han men de känns inte så. Han sa även igår att skulle jag lämna honom så skulle han inte försöka få tillbaka mig utan han skulle bara acceptera det eftersom han ansåg att han inte gjorde mig lycklig då, och då är de bättre någon annan får göra det.


    Vet inte vad jag vill ha för svar på de här egentligen. Vet bara inte vad jag ska göra. Jag vill verkligen inte fejka mer, men jag känner mig tvingad.

  • Svar på tråden Kom annars har vi inte mer sex
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Nej) skrev 2020-10-24 23:31:16 följande:

    Så du ljuger för din partner istället och låtsas? Du kan inte få orgasm på något sätt vid sex? Inte av oralsex, smekningar, vibrator med etc etc?


    Nej precis, jag kan inte komma alls vid sex.
  • Anonym (Ok)

    Varför nu orgasm ska vara så viktigt vid sex, tydligen är det världens grej för killar om man inte kommer, tror därför många tjejer fejkar,

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Ok) skrev 2020-10-24 23:41:07 följande:

    Varför nu orgasm ska vara så viktigt vid sex, tydligen är det världens grej för killar om man inte kommer, tror därför många tjejer fejkar,


    Jag är kvinna, tycker det är viktigt. Hade inte velat ha sex med en partner som inte fick orgasm eller ens försökte och definitivt inte en som fejkade och ljög
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Fake) skrev 2020-10-24 23:51:14 följande:

    Och folk undrar varför tjejer fejkar...?


    Jag är kvinna och tycker det är helt idiotiskt att fejka. Varför inte vara ärlig?
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Nej) skrev 2020-10-25 09:32:04 följande:

    Jag är kvinna, tycker det är viktigt. Hade inte velat ha sex med en partner som inte fick orgasm eller ens försökte och definitivt inte en som fejkade och ljög


    Hur vet du att jag inte har försökt?
  • Anonym (Anonym idag)
    Anonym (Ok) skrev 2020-10-24 23:41:07 följande:

    Varför nu orgasm ska vara så viktigt vid sex, tydligen är det världens grej för killar om man inte kommer, tror därför många tjejer fejkar,


    Ähhh ... jag är kvinna och jag kan inte heller komma genom samlag. Åtminstone bara väldigt sällan. Men inte går jag och accepterar att vara utan! Då måste respektive partner smeka eller slicka mig till orgasm. Min nuvarande partner är inte så jätteskicklig på det, så vi har gått över till att använda vibrator. Men självklart ska jag komma VARJE GÅNG också. Felet är ju om man bara accepterar sånt! Man ska inte ha sex med en man som vägrar åtminstone försöka tillfredställa kvinnan också.

    Tyvärr så tror många unga tjejer också att det är nåt fel på dem, men det är i själva verket jättevanligt att inte få orgasm av samlag. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym idag) skrev 2020-10-25 10:37:37 följande:

    Ähhh ... jag är kvinna och jag kan inte heller komma genom samlag. Åtminstone bara väldigt sällan. Men inte går jag och accepterar att vara utan! Då måste respektive partner smeka eller slicka mig till orgasm. Min nuvarande partner är inte så jätteskicklig på det, så vi har gått över till att använda vibrator. Men självklart ska jag komma VARJE GÅNG också. Felet är ju om man bara accepterar sånt! Man ska inte ha sex med en man som vägrar åtminstone försöka tillfredställa kvinnan också.

    Tyvärr så tror många unga tjejer också att det är nåt fel på dem, men det är i själva verket jättevanligt att inte få orgasm av samlag. 


    Håller med till 100%
  • Anonym (k)

    Jag skulle själv inte vilja ha sex eller vara tillsammans med någon som jag vet fejkar. Tror inte jag skulle kunna lita på en sån person igen. Dessutom tycker jag sex är meningslöst om jag vet att njutningen inte är ömsesidig.
    Mitt enda råd är att vara tydligare med vad du vill när ni har sex och sluta fejka.

  • Anonym (Fake)
    Anonym (Nej) skrev 2020-10-25 09:32:04 följande:

    Jag är kvinna, tycker det är viktigt. Hade inte velat ha sex med en partner som inte fick orgasm eller ens försökte och definitivt inte en som fejkade och ljög


    Dummaste jag hört, de flesta kvinnor får aldrig orgasm vid samlag, hade det bara handlat om att försöka hade det såklart inte sett ut så.
  • Anonym (1234)
    misil skrev 2020-10-23 14:09:06 följande:

    Tragiskt att din partner inte är mer lyhörd,vore kanske bra om ni hade premissen några gånger att det är endast din njutning som ska stå i centrum och inget annat.


    Ja, ett jättebra förslag! När det redan från början är bestämt att enbart den ena parten ska stå i centrum så ändras hela fokuset på akten. Då kan man lära sig väldigt mkt om vad partnern gillar, därför att man kan fokusera 100% på partnern.
  • Anonym (Inte ung)

    Så sorgligt.

    Du låter så ung, oerfaren och underdånig. Inte bra. Vad vet du och din partner om sex? Jag har haft turen att träffa män som njuter av att ge mig njutning. Det hetsar upp dem och mig, och tvärtom också förstås. Jag vet inte hur ni har sex men väldigt få kvinnor får orgasm av in-ut ligg. Det krävs händer och/eller mun för att jag ska få orgasm och jag gillar givetvis att ge min partner njutning på samma sätt. Jag tror de flesta kvinnor behöver klitorisstimulans.

    Du förtjänar någon som bryr sig om att du har det bra. Som värmer upp dig och ger dig orgasm. Visst kan sex vara mysigt ändå men inte om jag aldrig får orgasm.

    Vad vet du om din kropp? Onanerar du så att du vet vad du gillar. Det är ju fullt möjligt att stimulera sig själv under samlag, även om jag föredrar att min partner gör det.

    Din kille verkar omogen och ointresserad av dig som person. Eftersom du tycker mycket om honom se till att inte bli hans dörrmatta och kk. Han verkar respektlös.

    Att fejka är ingen bra lösning, vem lurar du egentligen? Dig själv.

  • Anonym (Alice)
    Anonym (Ok) skrev 2020-10-24 23:41:07 följande:

    Varför nu orgasm ska vara så viktigt vid sex, tydligen är det världens grej för killar om man inte kommer, tror därför många tjejer fejkar,


    Det är väl mer att det är så fruktansvärt fjantigt att fejka? Som du har sagt själv kan man ju ha det trevligt även utan orgasm. Så varför låtsas att du kommer? Det är ju bara så idiotiskt. Våga prata med din partner istället. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Fake) skrev 2020-10-26 00:32:26 följande:

    Dummaste jag hört, de flesta kvinnor får aldrig orgasm vid samlag, hade det bara handlat om att försöka hade det såklart inte sett ut så.


    Du jag helt fel. De flesta kvinnor går absolut orgasm vid samlag, de flesta inte av enbart penetrering utan de behöver extra klitorisstimulans men det innebär inte att de inte får orgasm. Många får dessutom orgasm innan eller efter penetrering- de som inte får orgasm alls är en minoritet
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Inte ung) skrev 2020-10-26 02:15:25 följande:

    Så sorgligt.

    Du låter så ung, oerfaren och underdånig. Inte bra. Vad vet du och din partner om sex? Jag har haft turen att träffa män som njuter av att ge mig njutning. Det hetsar upp dem och mig, och tvärtom också förstås. Jag vet inte hur ni har sex men väldigt få kvinnor får orgasm av in-ut ligg. Det krävs händer och/eller mun för att jag ska få orgasm och jag gillar givetvis att ge min partner njutning på samma sätt. Jag tror de flesta kvinnor behöver klitorisstimulans.

    Du förtjänar någon som bryr sig om att du har det bra. Som värmer upp dig och ger dig orgasm. Visst kan sex vara mysigt ändå men inte om jag aldrig får orgasm.

    Vad vet du om din kropp? Onanerar du så att du vet vad du gillar. Det är ju fullt möjligt att stimulera sig själv under samlag, även om jag föredrar att min partner gör det.

    Din kille verkar omogen och ointresserad av dig som person. Eftersom du tycker mycket om honom se till att inte bli hans dörrmatta och kk. Han verkar respektlös.

    Att fejka är ingen bra lösning, vem lurar du egentligen? Dig själv.


    Väldigt bra inlägg. Instämmer med dig
  • Anonym (!)

    Jag har haft oturen att träffa på några män som påstod sig tända på att ge njutning. Problemet var bara att njutningen skulle ske på deras villkor. Jag skulle få orgasm av det dom tyckte att jag skulle få orgasm av. Vad jag egentligen behövde för att få orgasm var inte lika roligt att utföra tydligen. 

    Män som anser att kvinnans orgasm är för deras egen skull är så fruktansvärt avtändande. Jag fattar att det finns tjejer som fejkar i ett sånt pressat läge. 

  • Anonym (Ö)

    Alltså, vilken idiot. Sexet är dåligt för att du inte kommer?? Nej nej nej, du kommer inte för att sexet är dåligt.

    Jag hade lämnat redan där. Han är helt vrickad och SÄMST.

  • Anonym (Ö)
    Anonym (ledsen) skrev 2020-10-23 15:16:30 följande:

    Vad provat något nytt? Det har vi inte gjort.

    Min instruktion var att han skulle pussa mig på halsen, ta mjukare på mig och inte vara så snabb. Såklart mer detaljerat och lite andra saker också som jag vet vi båda gillar. De var basic saker. Hångla med mig istället för pussa mig eller bli inte sur om jag inte stönar hela tiden osv osv. Du verkar gilla att anta eller tro att jag är någon idiot i det här.


    Blir han sur om du inte stönar?? Hahaha!! Han kanske ska hyra in en porrskådis istället?
Svar på tråden Kom annars har vi inte mer sex