Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Oftast blir det i duschen på morgonen, typ i smyg. Det handlar mest bara om att ta ner den uppladdade sexlusten eftersom den inte har nånstans att ta vägen. Men det är inte kul - jag skulle gärna ha lite mer egentid då jag kan få njuta lite mer och kunna dra ut på det lite. Får jag egentid kan jag utvecklade lite mer med analdildo o sätta på mig några sexiga trosor eller liknande samtidigt. Eller leka med en magic wand. Men det är ytterst sällan jag får den tiden för mig själv tyvärr. Jag har väl lite udda fetischer som jag inte riktigt har möjlighet att lägga tid på eftersom jag sällan har den tiden för mig själv.

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-10-21 14:46:44 följande:

Jag är nästan aldrig ensam, och det känns konstigt att göra det när frun eller barnen är i närheten. Så det blir oftast när jag jobbar hemifrån på dagarna, i stället före kafferasten, 2-3 gånger i veckan. Det är inte ovanligt att jag gör det innan jag ska duscha, och då jag har låst om mig.
    Mobil + fri surf har ju förändrat allt på något sätt. Vill man ha porr att kolla på, så behöver man inte sitta vid datorn och runka, som ju var fallet förr.

Men kolla porr i mobiltelefonen ger iaf inte mig så mycket. Men en surfplatta funkar däremot ok. Glad
Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?