• Anonym (knepen)

    Ni i förhållanden - era onanivanor?

    Det är ju normalt och vanligt att man onanerar mer eller mindre regelbundet även när man är i ett förhållande och regelbundet gemensamt sexliv. Men hur ser det ut för dig vad gäller frekvens och tillfälle? Har du en viss rytm och regelbundenhet vad gäller din onani? Gör du det när din partner inte är i närheten? Har du fasta regelbundna vanor så att du oftast onanerar vissa dagar? Exempelvis - helger etc. Ser du något mönster i att du vissa dagar är mer avslappnad och då oftast onanerar...eller tvärtom - du är mer stressad vissa dagar och använder då onani som ventil. 

    Själv onanerar jag oftast på mornarna efter att min fru åkt till jobbet (jag jobbar hemifrån). Jag gör det kanske 2 mornar i veckan. Antingen in duschen innan frukost eller efter att ha porrsurfat en stund efter att ha vaknat. Lusten är som störst på mornarna för mig. Jag onanerar väldigt sällan på kvällarna.

    Hur ser det ut för dig?

  • Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?
  • Madeleine83

    Intressant fråga. Jag är ojämn i mina onanivanor, vissa perioder i livet har jag inte gjort det alls. Nu gör jag det varje dag, oftast på kvällen. Ibland i badet med duschstrålen och ibland i sängen med fingrarna.

    Mannen/familjen kan vara hemma i ett annat rum och jag berättar inte om det. Men jag blir kåt av det så ju mer jag smeker mig desto mer sex vill jag ha också så det e bara positivt.

  • Anonym (Kalle)

    Oftast blir det i duschen på morgonen, typ i smyg. Det handlar mest bara om att ta ner den uppladdade sexlusten eftersom den inte har nånstans att ta vägen. Men det är inte kul - jag skulle gärna ha lite mer egentid då jag kan få njuta lite mer och kunna dra ut på det lite. Får jag egentid kan jag utvecklade lite mer med analdildo o sätta på mig några sexiga trosor eller liknande samtidigt. Eller leka med en magic wand. Men det är ytterst sällan jag får den tiden för mig själv tyvärr. Jag har väl lite udda fetischer som jag inte riktigt har möjlighet att lägga tid på eftersom jag sällan har den tiden för mig själv.

  • Anonym (Varje dag)

    Vi är båda 60+. Jag har sex med min sambo en gång i veckan. Alltid på morgonen. Däremellan runkar jag i stort sett varje dag när jag är ensam hemma. Slutar ofta innan utlösning och låter kuken slakna. Kan börja om fler gånger om dagen. Jag låter kuken spruta 2 gånger i veckan ungefär. Tycker om att göra så. Gå omkring och vara lite småkåt för jämnan. Tar med ålderns rätt ibland ett litet blått piller för att få en hårdare erektion. Det förstärker njutningen med en stenhård gubbkuk. 

  • Anonym (Glenn Medeiros)

    Jag är nästan aldrig ensam, och det känns konstigt att göra det när frun eller barnen är i närheten. Så det blir oftast när jag jobbar hemifrån på dagarna, i stället före kafferasten, 2-3 gånger i veckan. Det är inte ovanligt att jag gör det innan jag ska duscha, och då jag har låst om mig.
    Mobil + fri surf har ju förändrat allt på något sätt. Vill man ha porr att kolla på, så behöver man inte sitta vid datorn och runka, som ju var fallet förr.

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-10-21 14:46:44 följande:

    Jag är nästan aldrig ensam, och det känns konstigt att göra det när frun eller barnen är i närheten. Så det blir oftast när jag jobbar hemifrån på dagarna, i stället före kafferasten, 2-3 gånger i veckan. Det är inte ovanligt att jag gör det innan jag ska duscha, och då jag har låst om mig.
    Mobil + fri surf har ju förändrat allt på något sätt. Vill man ha porr att kolla på, så behöver man inte sitta vid datorn och runka, som ju var fallet förr.


    Men kolla porr i mobiltelefonen ger iaf inte mig så mycket. Men en surfplatta funkar däremot ok. Glad
  • Anonym (Covid-19)

    Jag har sedan pandemin känt viss oro över tillvaron i stort och haft svårt att somna in.så nummer runkar jag varje kväll.ibland ligger sambon sovandes bredvid.

  • Anonym (Aldrig)

    Brukar nästan aldrig runka själv. Kanske 1-2 ggr per år.

    Brukar alltid vara frugan som gör det åt mig. Om hon inte är sugen någon gång så är jag hellre utan.

    Runka själv ger mig ingenting sen någon annan började göra det åt mig. :)

  • Anonym (man)

    Onanerar regelbundet, inte om jag har sex dock.
    Är i förhållande å frun vet inte om när jag onanerar, att jag onanerar fattar hon nog.
    Kan vara olika tider, jobbar ju skift så kan vara på förmiddagen eller sen på kvällen om hon somnat, fast ibland väcker jag henna, om jag vet att hon inte ska upp supertidigt.

  • Anonym (Kvinna)

    Gift. Onanerar nästan dagligen, 1-3 ggr/dag, oberoende av hur mycket eller lite sex vi har.

  • redstripe

    Innan covid

    1-2 gånger i veckan

    Under Covid wfh

    4-5 gånger i veckan.

    Jag har helt enkelt frigjort mer egentid.

    Sen är jag nyfiken på hur wfh situation påverkat folks sex och onani vanor.

Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?