• redstripe

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Innan covid

1-2 gånger i veckan

Under Covid wfh

4-5 gånger i veckan.

Jag har helt enkelt frigjort mer egentid.

Sen är jag nyfiken på hur wfh situation påverkat folks sex och onani vanor.

• redstripe

Onanerar nu till fantasier eller stimulerar ni er på andra sätt?

Jag brukar titta på porr videos på nätet. Även om jag saknar interaktionen med en annan människa. Men nöden har ingen lag har jag hört.

• redstripe

Sällan,

Hur vad sparar du?

Theotherone,

Wow nästan handsfree orgasm. Inte pjåkigt.

Ona-Nina

Fy vad retfullt av dig. Att du plågar honom så, genom pandemin och allt. Jag hade inte kunnat få nåt vettigt gjort mer den arbetsdagen :

????

• redstripe
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 09:30:44 följande:

Fråga till er män; kommer ni snabbare när ni runkar än när ni har sex?

Igår när min man hade duschat så såg jag honom komma ut och när han skulle klä på sig så låg jag i sängen och läste. Tjena sexbomb sa jag, fullt medveten om att något sex inte skulle bli av eftersom barnen och deras vänner var i huset och vi skulle strax iväg. Han kom fram till mig naken och jag tog hans helt mjuka snopp i munnen. Sjukt upphetsande att ha den i munnen när den blev stor och stenhård. Sög kanske 5 sug sen började han runka över mig i typ 1min och kom i min mun.

Hur kan det vara så? Jag brukar suga och runka jättelänge och han kommer oftast när vi har samlag. Det var jättekonstigt tycker jag.

Bra fråga.

Personligen skulle jag säga att jag har mycket mer kontroll över min orgasm när jag runkar än med någon annan. Men det där måste ju skilja sig enormt från person till person tänker jag.

Det lät onekligen väldigt hett i alla fall.
  • redstripe
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 11:19:29 följande:

Mer kontroll menar du att du kan välja att komma snabbt typ? Hur snabbt kan det gå från mjuk till orgasm på ett ungefär?

Ja, vid onani kan jag lättare välja när jag ska nå orgasm. Vid sex med partner är det så mycket mer skönt och speciellt så det är lättare att ryckas med bör det närmar sig klimax.
  • redstripe
    Villmer1 skrev 2020-11-01 10:17:53 följande:

Jag personligen skulle nog vilja säga att det va det spontana och lite busiga i det hela eftersom barnen va hemma osv.. Så skulle jag kännt i alla fall och nog med kommit så fort om jag haft en fru som du :).

Halleluja för det spontana och busiga!
Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?