Inlägg från: Anonym (Sällan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sällan)

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Vi har samlag sällan, var tredje vecka ungefär. Efter ett tillfälle brukar jag tilfredsställa mig själv ett par gånger de närmaste dagarna efter och sen börjar jag "spara" mig till nästa samlag.

• Anonym (Sällan)
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 09:30:44 följande:

Fråga till er män; kommer ni snabbare när ni runkar än när ni har sex?

Igår när min man hade duschat så såg jag honom komma ut och när han skulle klä på sig så låg jag i sängen och läste. Tjena sexbomb sa jag, fullt medveten om att något sex inte skulle bli av eftersom barnen och deras vänner var i huset och vi skulle strax iväg. Han kom fram till mig naken och jag tog hans helt mjuka snopp i munnen. Sjukt upphetsande att ha den i munnen när den blev stor och stenhård. Sög kanske 5 sug sen började han runka över mig i typ 1min och kom i min mun.

Hur kan det vara så? Jag brukar suga och runka jättelänge och han kommer oftast när vi har samlag. Det var jättekonstigt tycker jag.

Själv behöver jag lång tid på mig bpde vid onanii och sex med frun. Vilket som går fortast beror på omständigheterna.
  • Anonym (Sällan)
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 11:16:59 följande:

Va! Jag hade blivit helt galen av att sluta precis innan. Vad händer då, hur lång tid tar det innan den blir mjuk? Och framför allt varför sparar du? Är det för att det ska komma mer när du väl kommer eller blir det skönare? Förlåt för mycket frågor men jag är nyfiken :)

Själv behöver jag spara mig för att alls klara av att ha samlag. Om det har gått för mig de närmaste dagarna före, är det lönlöst att försöka.
Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?