Inlägg från: Anonym (Varje dag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varje dag)

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Vi är båda 60+. Jag har sex med min sambo en gång i veckan. Alltid på morgonen. Däremellan runkar jag i stort sett varje dag när jag är ensam hemma. Slutar ofta innan utlösning och låter kuken slakna. Kan börja om fler gånger om dagen. Jag låter kuken spruta 2 gånger i veckan ungefär. Tycker om att göra så. Gå omkring och vara lite småkåt för jämnan. Tar med ålderns rätt ibland ett litet blått piller för att få en hårdare erektion. Det förstärker njutningen med en stenhård gubbkuk. 

• Anonym (Varje dag)

Ibland är det skönare att runka än att knulla. Då kan jag koncentrera mig helt och hållet på min egen njutning.  Brukar ofta sluta 1 sekund innan sprut. Sparar sprutet till sambons fitta en gång i veckan. 

• Anonym (Varje dag)
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 11:16:59 följande:
    Va! Jag hade blivit helt galen av att sluta precis innan. Vad händer då, hur lång tid tar det innan den blir mjuk? Och framför allt varför sparar du? Är det för att det ska komma mer när du väl kommer eller blir det skönare? Förlåt för mycket frågor men jag är nyfiken :)
    Jag närmar mig 70 bast. Om jag sprutar får jag inte upp kuken mer den dagen. Det är skönt precis innan sprutet också. Kuken slaknar på ett par minuter. Sen kan jag börja om flera gånger. Så kan jag göra varje dag. Släpper ut sprutet ett par gånger i veckan och då är utlösningen kraftigare. Tar även ett litet blått piller ibland för att bli stenhård. 
Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?