• Anonym (Kalm)

    Göra nån gravid

    Hej på er!
    Är en man på 32 år som har ett bra jobb och livsglädje

    Ska hålla det kort, 
    Det jag drivs av sexuellt är risken att göra någon gravid.
    Är otroligt upphetsande att veta att det finns en risk att det kan leda till en graviditet.

    Är detta en okej tanke? detta kan jag ej svara på.

    Det som börjat locka mig det senaste året är att träffade någon relativt okänd person samtidigt vid "ÄL"

    Vi vet båda risken men tar den ändå, driften tar överhand.
    Känner varandras puls, andningar och beröringar. båda stelnar till i kroppen.
    Kvinnans ben låser om höften så att man inte kan dra sig ur, och utlösningen sker djupt in ( detta blev troligen ett skarpt skott ) båda är utmattade och tittar in i varandras ögon, andningen är tung.

    Kom gärna med tankar. 

  • Svar på tråden Göra nån gravid
  • Anonym (Oljebyte)

    Vill du betala underhåll i 18 år framåt? Jag hoppas att du inte är så korkad att du tror att tjejer gladeligen gör abort bara för att du fått nån sexuell kick i 4 sekunder...

  • Fjäril kär

    Om du tror att graviditet är det enda som kan bli resultatet så får du tänka om.Ett underhåll är det lindrigaste du kan råka ut för i sammanhanget. Resten får du tänka ut själv.

  • Mimosa86

    Ja jag tycker inte det är något konstigt. Ligger i vår biologi att föröka oss så inte konstigt att man finner det upphetsande.

    Vill dock höja ett varnande finger att det inte är lika upphetsande situation efteråt med nerbajsade bodys, skrik, kräks, sömnbrist och ett trytande sexliv. MEN underbart på sitt sätt.

  • Richard1986
    Anonym (Kalm) skrev 2020-10-21 23:59:05 följande:

    Hej på er!

    Är en man på 32 år som har ett bra jobb och livsglädje

    Ska hålla det kort, 

    Det jag drivs av sexuellt är risken att göra någon gravid.

    Är otroligt upphetsande att veta att det finns en risk att det kan leda till en graviditet.

    Är detta en okej tanke? detta kan jag ej svara på.

    Det som börjat locka mig det senaste året är att träffade någon relativt okänd person samtidigt vid "ÄL"

    Vi vet båda risken men tar den ändå, driften tar överhand.

    Känner varandras puls, andningar och beröringar. båda stelnar till i kroppen.

    Kvinnans ben låser om höften så att man inte kan dra sig ur, och utlösningen sker djupt in ( detta blev troligen ett skarpt skott ) båda är utmattade och tittar in i varandras ögon, andningen är tung.

    Kom gärna med tankar. 


    Det ligger i vår natur att vilja älska utan några skyddande barriärer emellan, så jag tycker inte det är ett dugg konstigt..

    Huvudsaken du håller huvudet kallt och inte låter allt blod rusa till kuken, och väljer ändå skydd med tjejer som du absolut inte kan tänka dig att skaffa ett barn med...
  • Anonym (DS)

    Jag förstår precis. Fast jag är kvinna då. Är med i ett forum/nätverk för just den kinken. Dock får det stanna vid fantasi... Är lite för förnuftig för att ge efter för den typen av kortsiktigt nöje.

  • Anonym (Kalm)

    Vart hittar man detta forum/nätverk?

  • Anonym (DS)
    Anonym (Kalm) skrev 2020-10-22 07:10:01 följande:

    Vart hittar man detta forum/nätverk?


    Finns säkert fler. Men det finns underkategorier för "breeding" på både reddit och darkside.
  • Anonym (Oljebyte)
    Anonym (Kalm) skrev 2020-10-22 07:10:01 följande:

    Vart hittar man detta forum/nätverk?


    Tänk bara på att det finns rätt många tjejer som är på forumet enbart för att få bli gravid. Diskutera gärna fetischen men tänk dig för.
  • Friger
    Anonym (Kalm) skrev 2020-10-22 07:10:01 följande:

    Vart hittar man detta forum/nätverk?


    Det är förmodligen DarkSide (förkortas DS) som avses. Men jag avråder dig från att söka där om du avser att göra det skarpt. Även om det gäller för långt ifrån alla där inne. Så är en för stor andel som har en livsåskådning och livssituation som inte främjar en barnuppfostran.

    Jag har samma fetish som dig. Skillnaden mot andra fegisar här inne så levde jag  framgångsrikt ut min fetish under flera år. Jag är lite osäker på den exakta siffran i skrivande stund men det är omkring 13st barn, plus minus någon. Alla hela och friska så vitt jag vet.

    För att förekomma frågan. Ja, jag är förmodligen tokig. I vart fall har jag en väl utvecklad reptilhjärna som jag gärna och ofta lyssnar till. Jag är risktagande och går ofta på känsla. Känslan av att få föra vidare mina gener är en otroligt stark drift för mig. Även om jag vet att jag i detta liv kan få en massa besvär så är det värt risken.

    Jag sökte upp sådana som ville bli gravida och som hade uttömt sina möjligheter via ivf och allt vad det där heter. Eller sådana som själva ville välja sin donator. Trots min uppenbara galenskap. Jag är frisk, framgångsrik i livet och hade mycket goda betyg i skolan. Inte för att jag ansträngde mig. Detta har gått i arv till mina barn. Dessutom är jag långt mycket mer fertil än den genomsnittlige mannen, vilket givetvis också var en fördel.

    Innan försöken träffades vi och mitt krav var att dom som jag hjälpte skulle ha goda förutsättningar att ta hand om barnen. Deras krav var blandade men de flesta frågor verkade utröna huruvida jag var frisk och hade bra gener åt deras barn.

    Betalar inget underhåll till någon än så länge. De jag hjälpte håller sig till vår överenskommelse, jag valde dom eftersom dom gjorde ett bra intryck på mig och jag litar på dom. Hittills har det fungerat. De flesta har jag ingen som helst kontakt med. Dom ser det nog som sitt barn och vill antagligen att jag inte ska lägga mig i. Vilket jag inte gör. Sen är det någon som vill ha kontakt med mig. Jag har hälsat på dom ett par gånger.
  • mttias

    Egentligen inget konstigt, det är ju naturlig drift att vilja befrukta.
    Visst är det en viss känsla att spruta oskyddat, men gör det när du vill ha barn inte för din njutnings skull då är det bättre å skydda sig.
    Var beredd på att ta din ansvar om du gör en tjej gravid, det är du skyldig både tjejen å barnet.

  • Anonym (Anonym)

    Det är en sak att tända på tanken, en annan att omsätta det i praktiken. Det är bara sjukt och idiotiskt, och om du inte kan separera de två delarna skulle du behöva terapi för att hantera dina drifter.

  • Friger
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-22 09:59:51 följande:

    Det är en sak att tända på tanken, en annan att omsätta det i praktiken. Det är bara sjukt och idiotiskt, och om du inte kan separera de två delarna skulle du behöva terapi för att hantera dina drifter.


    Jo, men jag föredrar ordet excentrisk framför sjuk. Men vi får nog ändå byta ut terapeuten mot en fysiker som kan backa tiden. Jag beskrev vad jag gjort. Inte vad jag gör. Slutade när jag kom upp i ett lagom antal barn.

    Alla nöjda och mycket glada. Men det vill du ändra på! Din glädjeseriemördare! ;)
  • Anonym (Anonym)
    Friger skrev 2020-10-22 10:20:13 följande:
    Jo, men jag föredrar ordet excentrisk framför sjuk. Men vi får nog ändå byta ut terapeuten mot en fysiker som kan backa tiden. Jag beskrev vad jag gjort. Inte vad jag gör. Slutade när jag kom upp i ett lagom antal barn.

    Alla nöjda och mycket glada. Men det vill du ändra på! Din glädjeseriemördare! ;)
    Excentrisk betyder inte det du tycks tro.... Obetänksam kan jag gå med på i bästa fall, men idiotiskt är det ändå. Och jag pratade inte om dig utan om ts när jag kommenterade. But if the shoe fits....
  • Anonym (Zelda)

    Jag förstår dig precis. Jag är kvinna. Är strax över 30 nu och har aldrig haft någon stor barnlängtan. Men nu sista året så är det där med tanken att bli gravid så otroligt upphetsande. Att min sambo kommer hårt och djupt i mig. Att han sprutar sin säd långt in i mig och kanske befruktar mig. Det är det absolut sexigaste jag vet. Är som att min kropp blivit förbytt. Skulle nog dock inte känna samma om jag inte varit i ett stadigt sällskap. Blir jag gravid så händer det och isåfall är det meningen och min sambo vill inget hellre än att vi ska få barn nu. Men ja. Direkt efter att jag kommit är jag inte lika upphetsad av tanken. Men det är väl dags oavsett att fullfölja hela vägen till barn också så :)

  • Friger
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-22 10:22:33 följande:
    Excentrisk betyder inte det du tycks tro.... Obetänksam kan jag gå med på i bästa fall, men idiotiskt är det ändå. Och jag pratade inte om dig utan om ts när jag kommenterade. But if the shoe fits....
    Nja, snarare att jag läser tråden kronologiskt. När folk inte adresserar till vem/vad dom riktar sitt meddelande till så antar jag att det är till det närmsta inlägg som passar texten i inlägget någorlunda. Men ibland blir det fel, jag är ingen tankeläsare.
  • StyggeMicke

    Jag och min fru är ganska säkra på att alla våra fyra barn har "tillverkats" - så här: Efter lite kel & gos så knullar vi i några olika ställingar och när jag känner att satsen är på gång så byter vi till bakifrån, vid sovrumsgarderobens spegeldörrar. Min fru putar med sin snygga rumpa, tuttarna guppar, sedan sträcker hon handen bakåt  mellan benen efter en stund och knådar & drar till sig min pung. Jag känner att mitt ollon stöter mot hennes livmodertapp - och så får hon en sats som verkligen fyller livmodern med sperma! Resultatet - världens fyra sötaste barn

Svar på tråden Göra nån gravid