• Sogol

    "White liberals are the most racist"

    Håller ni med honom?



  • Svar på tråden "White liberals are the most racist"
  • KillBill
    Sogol skrev 2020-10-24 09:29:03 följande:

    Håller ni med honom?


    Undrar du om vi håller med en stå-upp komiker som skämtar om amerikanska politiker/väljare ?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Sogol
    KillBill skrev 2020-10-24 09:51:58 följande:

    Undrar du om vi håller med en stå-upp komiker som skämtar om amerikanska politiker/väljare ?


    Jag tänker att man kan applicera detta på svenska väljare med.
  • KillBill
    Sogol skrev 2020-10-24 11:59:33 följande:
    Jag tänker att man kan applicera detta på svenska väljare med.

    Mer än 90 % av svarta amerikaner röstar på liberala politiker medan mindre än 10 % av svarta amerikaner röstar på konservativa politiker. Svaret på var man finner flest rasister finns nog i den statistiken.  


    Jag håller som sagt var inte med stå-upp komikern utan betraktar det som ett skämt. 


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (I)
    Sogol skrev 2020-10-24 11:59:33 följande:

    Jag tänker att man kan applicera detta på svenska väljare med.


    I Sverige är vita S väljare som är mest rasistiska.

    De ser invandrare som livegna mindre vetande varelser som endast klarar sig om de stora duktiga vita svenskar ger de massa bidrag och klappar deras huvuden lite nedlåtande.
  • Mentat

    Ingen aning, jag har inte tänkt titta på YouTube-filmer som argument för någonting. Har du en egen åsikt? Argumentera för den i så fall.

  • Sogol
    Mentat skrev 2020-10-24 16:03:06 följande:

    Ingen aning, jag har inte tänkt titta på YouTube-filmer som argument för någonting. Har du en egen åsikt? Argumentera för den i så fall.


    Ja jag har en egen åsikt. Men jag tycker hans egna personliga upplevelser är mer relevanta, eftersom han är indier och jag är vit. Men jag tror i stort sätt alla människor har någon form av rasism inom sig. Vissa är bara bättre på att dölja den.
Svar på tråden "White liberals are the most racist"