Inlägg från: Anonym (Haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha)

Varför skriver tjejer "söker endast seriöst" på seriösa dejtingsidor?

Haha men gud, tackar för lite humor denna gråa tisdag. Ja, det är säkert så att killar uppfattar att man med seriöst menar sex. Och tack för att du som man än en gång mansplainar hur vi ska skriva för att tilltala dig. Ska genast gå in på min profil och skriva att jag enbart söker seriöst. Det är faktiskt allt det ska stå Skål

• Anonym (Haha)
    Anonym (kalsong) skrev 2020-10-28 19:10:00 följande:
    Ok det är bra att vara tydlig med vad man vill och söker. En skillnad här tror jag dock är att "kärlekens språk" är i många fall olika för män och kvinnor. Man har ju hört män säga "hon spelar bara svårflörtad" t ex. Och det här att ett Nej betyder Nej verkar en del män inte förstå helt enkelt. Det jag menar är att om man är övertydlig så kanske en del seriösa män blir ointresserade, för att texten inte tilltalar dem. Det man ser användare där är ju trots allt bara profiltexten och bilderna och det är det som ska locka den perfekta matchningen, att man tänker att man skriver mot just den personen och inte mot alla andra drägg som bara vill ha sex. Dem borde man ju skita i. Dem finns där som bara som nåt som stör. När man väl hittat rätt så slipper man ju hänga där mer. Ja bara lite tankar kring det hela... 
    Men vad spelar det för roll för DIG vad kvinnor skriver? Tror knappast att lösningen på att kvinnor till mestadels får sexförslag är att de skriver att de söker seriöst.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Gummimannen) skrev 2020-10-29 11:41:07 följande:
    Men hallå. Har du gått skolan?

IQ-brist, heter det. Med särskrivningar går man inte knulla.
    Jobbigt när man ska dissa någon annans språk och själv skriver fel Tungan ute
Svar på tråden Varför skriver tjejer "söker endast seriöst" på seriösa dejtingsidor?