Inlägg från: Anonym (Räkan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Räkan)

Varför skriver tjejer "söker endast seriöst" på seriösa dejtingsidor?

Det är en fras som alla skriver vilket gör att den inte betyder något. Ungefär som att skrva att jag har 2 barn och de är viktigast. (Vilken förälder säger att de inte sätter barnen främst?).

Det finns faktiskt de som skriver att de inte är ute efter något seriöst också (oftast någon som redan har ett förhållande).

Vad som verkligen skulle funka för kvinnor om de vill sortera bort de värsta kåt bockarna som bara söker tillfälligt sex. Är om kvinnan inte är så intresserad av sexoch skriver det "jag har låg sexdrift men söker ändå kärleken). Det kommer att sortera bort de flesta av männen som läser bion.

• Anonym (Räkan)
    Anonym (K) skrev 2021-12-31 12:02:20 följande:

Fast då sorterar man ju även bort seriösa män som uppskattar sex. För mig är sex alltid bättre i en relation, när jag känner mig trygg med en man och relationen så kan jag leva ut mer. Kvinnor som söker en seriös relation kan ju älska sex och vill inte ha svar från män som själva har låg sexdrift eller söker en kvinna som har det.

Jag menar naturligtvis att man bara ska skriva det om man verkligen har litet behov av sex, (verkar ändå finnas en hel del om man får tro FL.)

Om man däremot älskar sex men bara vill ha det när relationen. är trygg är det svårare. Om jag blev singel så skulle jag inte ha bråttom att komma till sex, däremot skulle jag inte vilja lägga ner tid på någon som egentligen inte är så intresserad av sex.
Svar på tråden Varför skriver tjejer "söker endast seriöst" på seriösa dejtingsidor?