• SweeneyTodd

    Vad ska ni ha på er på julafton?

    Själv ska jag ha på mig ett par glittriga byxor, en rutig kavaj, samt två par ringar.






    Lägger upp bilder. 
  • Svar på tråden Vad ska ni ha på er på julafton?
  • Fjäril kär

    Hur julafton på dagen ser ut vet jag inte, men gissar att jag kommer ha svarta jeans och en röd tunika. På natten tjänstgör jag i kyrkan och kommer ha röd långklänning, vit kåpa och ett rött kors.

  • sextiotalist

    Ingen aning.

    Har inte ens funderat på jul alls

  • XLinaX

    Blir inget stort släktkalas i år. Ingen klädsel bestämd. Blir något mellan myskläder och festblåsa. Haha.

  • Aniiee

    Vågat att bara ha kavaj på sig och inget under.....

    Själv ska jag förmodligen ha ett par mjukisbyxor och en ful, gul tröja på mig.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Coccolina
    SweeneyTodd skrev 2020-10-29 09:01:28 följande:
    Ja, jag gör det ialla fall. :)

    Två månader i förväg :-O Jisses jag sitter och funderar på hur jag skall klä ut mig på lördag just nu .... och då skall jag på maskerad :-P (liten i vår umgängesbubbla så inget stort utan med de få personer som vi valt att umgås under denna pandemi) 


    På julafton kommer jag ha på mig kläder... brukar försöka ha på mig något rött... helst rött och vitt eller rött och silver... Men brukar bestämma mig dagen innan..... Enda gången jag brukar ha mer framförhållning är när det skall vara maskerad (denna gången bestämde vi dock i sista sekund så därför har jag inte planerat) eller på nyår för då brukar jag alltid ha något nytt så då brukar jag leta lämplig klänning från november och framåt :-P 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Griseknoen35

    Naken, jag ska vara helt naken hela dagen med min man.. iallafall så jag just för stunden skulle velat ha det om det inte fanns tre ungar att servera julmat och julklappar till :P Så blir förmodligen en klänning och jobbiga strumpbyxor eller jeans och någon jobbig fintröja. 

  • LaFontaine

    I år är jag inte höggravid och kommer i vad som helst. Halleluja. Det är inte otroligt om jag bär galaklänning och nobeluppsättning, bara för att

  • SilverEmma

    Om jag inte jobbar så blir det pyjamas hela dagen. Ska bara vara hemma med familjen. Jobbar jag så blir det bekväma vardagskläder. 

Svar på tråden Vad ska ni ha på er på julafton?