Inlägg från: Anonym (vv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vv)

Min fru döljer telefonen

Jag tycker inte att hennes beteende är okej. Speciellt inte att hon ljugit, och det du berättat om att hon inte bryr sig att hon sårar dig. Sen att prata om sex och prata i timmar med en kille som uppenbarligen är sexuellt intresserad av henne, jag tycker det är väldigt fel. 
    De kanske ger henne bekräftelse och ett pirr i magen. Kanske blivit för mkt vardag eran relation o inte så mkt fest?
    Du kan säga att du vill ha ett samtal om vad som hon anser är otrohet. Hon verkar ju inte vilja att du ska göra samma sak emot en kvinnlig kollega. Rimligtvis kan man ju inte ställa krav på någon annan som själv inte lever upp till. 
    Jag tycker inte att det är okej att hon säger att det bara råkar hända. Det är att skylla ifrån sig. Hon behöver ju inse att hon behöver välja vad hon gör. 
    Jag tycker du ska fråga vad hon tycker att er tioåriga relation o er familj med flera barn är värd? Det som ni har byggt upp tillsammans o som ni kan fortsätta bygga på. Jag tycker ju att en kille på jobbet som vet att hon är gift o ändå flirtar är inget att ha....
    Hon kan ju inte säga att hon älskar dig och vill leva resten av livet med dig och sen inte visa det. Då är det väl ni två som ska samtala med varandra och ge varandra smickrande kommentarer o uppskatta varandra. Du kan väl kanske ta upp minnena hur det var när ni träffades. =)

Sen kan du väl skicka ett kärleksfullt sms oxå,,,,,

Svar på tråden Min fru döljer telefonen