• JonasSa

Lek: Frågan är fri!

Det finns många roliga lektrådar här men jag saknar någon där det är lite större frågor än bara enstaka ord. Så min tanke är att frågan ska ställas så att svaret är minst en mening men ska kunna besvaras med enstaka meningar.  Och som vanligt, när man svarat så ställer man en ny fråga.Solig

Jag börjar med, berätta om något som gör dig riktigt glad!

• Svar på tråden Lek: Frågan är fri!
  • JonasSa

Jag lever i tron att jag är rätt bred i musiksmaken så har svårt at säga en favorit.

Berätta om något som får dig att må riktigt bra!

• Martina1970

Att sätta mig på hästryggen och ge mig ut på en lång ridtur alldeles ensam i skogen....

Välj något du tycker är viktigt i ett förhållande och berätta gärna varför..

Jag kände mig onödigt jävla underbar idag...
  • JonasSa
    Martina1970 skrev 2020-11-05 18:54:41 följande:

Att sätta mig på hästryggen och ge mig ut på en lång ridtur alldeles ensam i skogen....

Välj något du tycker är viktigt i ett förhållande och berätta gärna varför..

Det finns ett antal saker som är viktiga i förhållande, tar med några.
    Ömsesidig respekt för varandra där man kan dela både det roliga och det jobbiga med. Att det finns en mental närvaro i varandras liv även när men inte gör dem tillsammans. Men för mig är även den fysiska närheten viktig, ögonkontakt med leende, kramen, hålla om varandra och den lustfyllda leken.

Gillade frågan så samma till nästa, välj något du tycker är viktigt i ett förhållande och berätta gärna varför..
  • Litenmenhård

Humor är viktigt och förståelse och att hon kan laga mat(jag vet, den var lite ytlig kanske).

Tror du på liv där ute i rymden?

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-05 20:53:40 följande:

Humor är viktigt och förståelse och att hon kan laga mat(jag vet, den var lite ytlig kanske).

Tror du på liv där ute i rymden?

Liv, ja. Intelligent liv, lite mer tveksamt men åtminstone inte inom räckhåll för mänsklig förmåga, varken nu eller i framtiden, såvida man inte lyckas lösa det där med maskhål på ett bra sätt.

Om du fick äta middag eller träffa vilken känd person i världen som helst, vem skulle det vara? Död eller levande är ok.
  • JonasSa

Jan Eliasson, jag tror att det skulle vara mycket intressant att prata med honom då han ger ett sympatiskt intryck och att han är mycket inläst på vad som händer i världen.

Berätta om en drömresa du har!

• Litenmenhård

Jamaica! Fast risken är om jag åkte dit att jag skulle bli kvar där.

Vad har du för färg på ögonen?

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Martina1970

Jag har bruna ögon

Berätta om hur en perfekt lördagsmorgon ser ut för dig

Jag kände mig onödigt jävla underbar idag...
  • JonasSa
    Martina1970 skrev 2020-11-05 22:28:11 följande:

Jag har bruna ögon

Berätta om hur en perfekt lördagsmorgon ser ut för dig

Drömmen är att bli väckt av henne jag älskar, är tyvärr singel så händer inte i morgon. Gärna att hon väcker mig med att viska i örat att hon älskar mig och när jag vaknat så dricker vi kaffe på sängen. Pratar om livet, skrattar och bestämmer något kul att göra under dagen

Hur skulle du vilja ha kombinationen av dusch, badkar, badtunna och jacuzzi?
  • Mortiscia80
    JonasSa skrev 2020-11-06 11:03:20 följande:
    Drömmen är att bli väckt av henne jag älskar, är tyvärr singel så händer inte i morgon. Gärna att hon väcker mig med att viska i örat att hon älskar mig och när jag vaknat så dricker vi kaffe på sängen. Pratar om livet, skrattar och bestämmer något kul att göra under dagen

Hur skulle du vilja ha kombinationen av dusch, badkar, badtunna och jacuzzi?
    Badkar och dusch. Dusch för när man har bråttom, bad för när man vill njuta.

Vad skulle du göra om du vann tio miljoner?
Svar på tråden Lek: Frågan är fri!