• JonasSa

    Lek: Frågan är fri!

    Det finns många roliga lektrådar här men jag saknar någon där det är lite större frågor än bara enstaka ord. Så min tanke är att frågan ska ställas så att svaret är minst en mening men ska kunna besvaras med enstaka meningar.  Och som vanligt, när man svarat så ställer man en ny fråga.Solig

    Jag börjar med, berätta om något som gör dig riktigt glad!

  • Svar på tråden Lek: Frågan är fri!
  • Litenmenhård

    Jag blir lycklig (för stunden i alla fall) när jag kommer på något kul att skriva om.

    Vad gör du helst på semestern?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • JonasSa

    Jag hittar helst på något med ungdomarna. Men jag tycker om aktiv ledighet så gärna något mer än att bara vara hemma.

    Beskriv en bra helg?

  • Litenmenhård

    En bra helg börjar med att jag får sova ut och sen får kaffe på sängen av min favoritflicka.

    Vad är ditt drömyrke?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • JonasSa

    Ett drömyrke för mig innehåller en hel del komplexa problem som ska lösas kombinerat med att det ska innehålla bra kollegor jag trivs med.

    Beskriv hur en drömresa skulle vara!

  • Litenmenhård

    Jag har kommit på att jag gillar att åka tåg så jag skulle vilja åka till ishotellet med den jag älskar.

    Skulle du vilja kunna prata alla språk eller prata med djur?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-09 08:51:43 följande:

    Jag har kommit på att jag gillar att åka tåg så jag skulle vilja åka till ishotellet med den jag älskar.

    Skulle du vilja kunna prata alla språk eller prata med djur?


    Tala alla språk. Jag träffar fler människor än djur ;) Även om det vore häftigt att kunna prata med djur känns det som ganska begränsade konversationer, och jag har svårt att se nyttan av det, även ur ett jobbperspektiv (jag älskar djur men vill nog inte ha sådana jobb).

    Av mat man lagar hemma, vilken är din favoriträtt? 
  • JonasSa

    Jag har ingen så tydlig favorit då det varierar från tillfälle till tillfälle. Just nu är jag sugen på lasange.

    Vilken fråga skulle du vilja besvara?

  • JonasSa

    Ja, för 2 veckor sedan. Har dubbfritt så lika bra att göra innan alla andra.

    Vill ha frågan vem jag tar med till en öde ö.

  • Tomelilla15
    JonasSa skrev 2020-11-18 18:37:42 följande:

    Ja, för 2 veckor sedan. Har dubbfritt så lika bra att göra innan alla andra.

    Vill ha frågan vem jag tar med till en öde ö.


    Trump, jag tar en för laget så alla blir av med eländet.

    Varför kan man inte betala räkningar och beställa att pengar dras från kontot på en helg?
  • JonasSa

    Jag tror att bankerna vill känna pengar, exakt hur det går till är inte tydligt men det är nog grejen.

    Berätta om något som gör dig riktigt glad!

  • JonasSa
    JonasSa skrev 2020-11-18 20:55:21 följande:

    Jag tror att bankerna vill känna pengar, exakt hur det går till är inte tydligt men det är nog grejen.

    Berätta om något som gör dig riktigt glad!


    Ska självklart vara TJÄNA
  • SweeneyTodd
    JonasSa skrev 2020-11-18 20:55:21 följande:

    Jag tror att bankerna vill känna pengar, exakt hur det går till är inte tydligt men det är nog grejen.

    Berätta om något som gör dig riktigt glad!


    Måste uppa denna underbara tråd. 

    Finns dessvärre inget som gör mig riktigt glad.

    Vilka/vilken är din favorit(er) artist(er?)
    There lies no justice in the multiverse. Only chaos.
Svar på tråden Lek: Frågan är fri!