Anonym (Vad står på) skrev 2020-11-05 15:23:12 följande:
Tack! Det stycket är ändrat, det lät som du sa lite väl "hårt" vad gäller intressen så tänker jag att man kan prata om det senare, kanske under en dejt? Man behöver väl inte skriva allt liksom.
Ummm vad betyder "trevliga facket" är det någonstans mellan ful och snygg? En 5.a? Fattar att Tinder är väldigt mycket utseendefixering men jag "dömer" mig inte som ful direkt, dessutom kör jag gym regelbundet och den som fångar mig kommer snart få en oslipad diamant att bli en diamant ;) Dock tråkigt att man väääldigt sällan får likes
Trevliga facket är väl någonstans mellan hunkar och ruggugglor

Det är inget dåligt fack, tro mig!
Jag har legat i "snygg-facket" typ hela mitt liv, och det kan ju låta skitnajs. Dock har jag också fått harva igenom ett antal killar och sedemera män som fullkomligt sket i vad jag hade innanför pannbenet, de ville mest ha någon vid sin sida som var snygg. Punkt. Att prata om något var uteslutet, för det var ju inte därför de ville vara ihop.
Jag fattar att det kan låta löjligt, men jag ska säga att jag - i det "snygg-fack" jag låg i - till sist inriktade mig på killar som du, som var trevliga och såg trevliga ut. För jag ville prata, diskutera, ha roligt. Numera har jag en man som både är snygg som satan OCH trevlig, men det tog mig många år att hitta. Mitt äktenskap var tex med en "trevlig" kille, som är kanon på många sätt, men i ett annat "fack" än jag. Vi levde ihop i största harmoni i många år.
Var trevlig. Prata om allt med din dejt. Var omtänksam. På så sätt kan du veva in en tjej över ditt "fack" - om du vill. För det är ju inte viktigast, egentligen - det vet du ju.