• Nowoli

BIM dec 2020

En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)

• Svar på tråden BIM dec 2020
  • Snöflingaan
    Amandap95 skrev 2020-11-27 20:18:15 följande:

E de någon som kan hjälpa mig med mina ägglossningstest. Har två positiv för den 24:e på kvällen sen nu igår 26:e. Blir knäpp ???? har molnande värk :)

Vilken CD är du på? Jag tycker inte någon av de ser helt positiva ut, kanske har du inte haft din ägglossning än utan den är på gång fortfarande?
  • Amandap95
    Snöflingaan skrev 2020-11-27 22:47:55 följande:

Vilken CD är du på? Jag tycker inte någon av de ser helt positiva ut, kanske har du inte haft din ägglossning än utan den är på gång fortfarande?

Jag är på cd 15 :)
  • essemess
    Holy93 skrev 2020-11-27 15:47:16 följande:

Jag plussade precis! Jag är lite skakig och kan inte riktigt tro att det är sant haha

Åh, grattis! :D
  • Mickis89

Grattis till alla som har plussat!!!

Längtar efter att testa nästa vecka. Beställde hem test nu ikväll som kommer på måndag så det blir väl att testa på tisdag morgon.

Är det någon som vet om ägglossningstester kan användas för att upptäcka om man är gravid?

• FruH2
    Holy93 skrev 2020-11-27 15:47:16 följande:

Jag plussade precis! Jag är lite skakig och kan inte riktigt tro att det är sant haha

Gud vad roligt! Grattis!!
  • FruH2

God morgon på er!

Är på Cd18 idag.. i torsdags morse vaknade jag och upptäckte när jag torkade mig att det var ljusrosa på pappret och lite blod samt liten molande värk i magen som höll i sig i ca två dagar. Trodde nästan jag fått urinvägsinfektion men idag är det som bortblåst? Kanske var det en nidblödning? Har ni hört om detta är möjligt 5 dagar efter ÄL? Man läser ju att detta är vanligast ca 7 dagar efter ÄL? I dessa väntans tider är man ju expert på att analysera, haha! Man blir inte klok. Tycker mig vara lite känslig om bröstvårtorna med men kan lika bra vara inbillning! Men man kan ju hoppas

• Bacon89
    FruH2 skrev 2020-11-28 08:21:13 följande:

God morgon på er!

Är på Cd18 idag.. i torsdags morse vaknade jag och upptäckte när jag torkade mig att det var ljusrosa på pappret och lite blod samt liten molande värk i magen som höll i sig i ca två dagar. Trodde nästan jag fått urinvägsinfektion men idag är det som bortblåst? Kanske var det en nidblödning? Har ni hört om detta är möjligt 5 dagar efter ÄL? Man läser ju att detta är vanligast ca 7 dagar efter ÄL? I dessa väntans tider är man ju expert på att analysera, haha! Man blir inte klok. Tycker mig vara lite känslig om bröstvårtorna med men kan lika bra vara inbillning! Men man kan ju hoppas

Har ingen aning om när det kan ske men det låter ju helt klart som att det skulle kunna vara det :)
  • Bacon89

Jag har verkligen känt mig gravid i typ en vecka nu.. Hade rätt så kraftig mensvärk i 1,5 dag och som hugg. Ont i bröstvårtorna när sonen ammar. Igår upptäckte jag att jag va sjukt sugen på jordnötssmör?! Har aldrig varit innan så igår och idag har jag käkat smörgåsrån med jordnötssmör till mellanmål.. Tog ett test men det va negativt. Hoppas det är annorlunda om någon dag :)

• FruH2
    Bacon89 skrev 2020-11-28 09:22:07 följande:

Har ingen aning om när det kan ske men det låter ju helt klart som att det skulle kunna vara det :)

Okej! Ja nej man hoppas ju verkligen! Hur ligger du till i din cykel?
  • Bacon89
    FruH2 skrev 2020-11-28 10:08:00 följande:
    Okej! Ja nej man hoppas ju verkligen! Hur ligger du till i din cykel?
    Har bim 3/12 enligt min app. Men det är första cykeln sedan sonen föddes och efter förra graviditeten var mina cykler kortare de första gångerna så jag hoppas på att det snart är förbi det datumet. Vet också sedan innan att jag aldrig har fått positivt före bim men man hoppas väl alltid :)
Svar på tråden BIM dec 2020