• Mojje40

    Snoppen

    Hej har en liten fundering är så att jag opererade snoppen när jag var liten hade en medfödd missbildning på den nu är det så att min frus lillebrors flickvän vill se hur den ser ut vi pratade vid ett tillfälle om vi hade varit nedsövda hon skulle själv bli sövd och va lite nervös över detta. Min fråga är ska jag låta henne titta skulle nog inte själv ha några problem med att låta henne göra det. Frugan va med när hon frågade detta.

  • Svar på tråden Snoppen
  • Anonym (Playtime)

    Ja men självklart ska du visa, hon kanske vill smaka också så låt henne göra det. Kanske tillsammans med din fru också? Eller är det så att du tänker med den missbildade nu när du skrev inlägget?

  • Anonym (Irriterad)

    Om du inte har något vettigt att tillföra så kan du hålla käften

  • Anonym (Playtime)
    Anonym (Irriterad) skrev 2020-11-08 09:20:51 följande:

    Om du inte har något vettigt att tillföra så kan du hålla käften


    Som man frågar får man svar
  • Anonym (Varför)

    Varför ska hon se din FIXADE kuk för att hon är rädd att bli sövd?

  • Anonym (Credda)

    Jag får det inte att gå ihop. Hon har en rädsla att bli sövd, och på grund av det vill hon se din missbildade penis, hur den ser ut efter operation.

    Jag förstår inte vad det har med rädsla att bli nedsövd.

  • Mojje40

    Hon undrade varför jag blev sövd. har inget med att hon va rädd för att bli sövd hade jag opererat lilltån så hade hon velat se den med

  • Anonym (Playtime)
    Anonym (Irriterad) skrev 2020-11-08 09:37:26 följande:

    Du är ju dum i huvudet på riktigt


    Och det tycker du som frågar om det är ok att visa kuken till släkten...
  • Wench85
    Mojje40 skrev 2020-11-08 07:23:55 följande:

    Hej har en liten fundering är så att jag opererade snoppen när jag var liten hade en medfödd missbildning på den nu är det så att min frus lillebrors flickvän vill se hur den ser ut vi pratade vid ett tillfälle om vi hade varit nedsövda hon skulle själv bli sövd och va lite nervös över detta. Min fråga är ska jag låta henne titta skulle nog inte själv ha några problem med att låta henne göra det. Frugan va med när hon frågade detta.


    Jag tror att de flesta tycker det skulle vara väldigt underligt om en vuxen man skulle visa sin svågers flickvän sitt kön, oavsett missbildningar etc.
  • Anonym (Nyfiken)
    Mojje40 skrev 2020-11-08 07:23:55 följande:

    Hej har en liten fundering är så att jag opererade snoppen när jag var liten hade en medfödd missbildning på den nu är det så att min frus lillebrors flickvän vill se hur den ser ut vi pratade vid ett tillfälle om vi hade varit nedsövda hon skulle själv bli sövd och va lite nervös över detta. Min fråga är ska jag låta henne titta skulle nog inte själv ha några problem med att låta henne göra det. Frugan va med när hon frågade detta.


    Ska du visa kuken slak eller styv?
  • Anonym (CU)

    Det hela låter jätte märkligt. För mig låter det ju mer som en sexuell invit än något annat. Och det är väl inte fel om t.o.m. din fru verkar sk godkänt det.

    Men att det skulle handla om nyfikenhet om hur det är och bli sövd är ju bara ett svepskäl till att få kolla in din kuk. Hon är garanterat nyfiken på den.

Svar på tråden Snoppen