• Svar på tråden Ni som skryter om ert sexliv
  • Anonym (Th)

    Jag frågar inte folk om deras sexliv.

    Vad jag tycker om de som inte har ett fantastiskt sexliv? Jo, jag hoppas att de får det någon gång.

  • Anonym (StoltINCEL)
    Anonym (Th) skrev 2020-11-09 12:52:59 följande:

    Jag frågar inte folk om deras sexliv.

    Vad jag tycker om de som inte har ett fantastiskt sexliv? Jo, jag hoppas att de får det någon gång.


    Fast innerst tycker du väl att de är rätt så värdelösa som inte lyckas träffa rätt partner att ha fantastisk sex med?
    Jag menar, hur svårt kan det vara?
  • Paganini

    Varför skulle man rangordna de som har ett bra sexliv, de som har ett dåligt sexliv och de som har inget sexliv alls? Finns det de som rankar folk baserat på detta?

  • Anonym (StoltINCEL)
    Paganini skrev 2020-11-09 12:59:33 följande:

    Varför skulle man rangordna de som har ett bra sexliv, de som har ett dåligt sexliv och de som har inget sexliv alls? Finns det de som rankar folk baserat på detta?


    Varför inte? Är ju ok att skryta om sitt fantastiska sexliv.
  • Paganini
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 13:01:02 följande:
    Varför inte? Är ju ok att skryta om sitt fantastiska sexliv.
    Det betyder väl inte automatiskt att man ser ner på dem som inte har ett fantastiskt sexliv?
  • Anonym (StoltINCEL)
    Paganini skrev 2020-11-09 13:03:18 följande:
    Det betyder väl inte automatiskt att man ser ner på dem som inte har ett fantastiskt sexliv?
    Det är troligast att man ser ner på dom son inte lyckas få till ett fantastiskt sexliv. Speciellt de som inte ens får sex alls.
  • Paganini
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 13:07:44 följande:
    Det är troligast att man ser ner på dom son inte lyckas få till ett fantastiskt sexliv. Speciellt de som inte ens får sex alls.
    Varför är det troligast?
  • Anonym (StoltINCEL)
    Paganini skrev 2020-11-09 13:12:51 följande:
    Varför är det troligast?
    Dom som inte ens lyckas hitta någon att sex med måste det vara fel på.
    Samma med dom som har partner men inte har så bra sex.
  • Paganini
    Anonym (StoltINCEL) skrev 2020-11-09 13:14:46 följande:
    Dom som inte ens lyckas hitta någon att sex med måste det vara fel på.
    Samma med dom som har partner men inte har så bra sex.
    Varför måste det det? Är inte med på hur du tänker. Det finns väl olika anledningar till att man har inget eller dåligt sexliv?
  • Anonym (StoltINCEL)
    Paganini skrev 2020-11-09 13:17:20 följande:
    Varför måste det det? Är inte med på hur du tänker. Det finns väl olika anledningar till att man har inget eller dåligt sexliv?
    De flesta träffar någon, och gör de inte det, så är det något de måste jobba på. Oftast ligger felet hos en själv.
    Om sex är dåligt så är det troligast att det är killen som gör något fel.
Svar på tråden Ni som skryter om ert sexliv