• Anonym (Låntagare)

    Lån

    Låna pengar, finns det något företag som kan låna ut trots skuldsaldo hos krono? Jag betalar in varje månad. Men just nu är det kris. Behöver pengar snabbt och socialen hjälper inte. Har en räkning som är akut och ingen mat hemma.

    Jag vet att det är dumt men jag är i nöd just nu. Vet att jag har råd att betala tillbaka då jag har fast inkomst. Har provat de flesta så som frogtail, och alla vanliga sms lån.

  • Svar på tråden Lån
  • Jemp

    Mat går ju på många ställen att handla på faktura, åtminstone om du bor så du kan beställa.

    Hur räknar du ha råd att betala tillbaka ett lån om du inte klarar ekonomin nu?

  • Anonym (E)
    Anonym (Låntagare) skrev 2020-11-12 14:31:37 följande:

    Låna pengar, finns det något företag som kan låna ut trots skuldsaldo hos krono? Jag betalar in varje månad. Men just nu är det kris. Behöver pengar snabbt och socialen hjälper inte. Har en räkning som är akut och ingen mat hemma.

    Jag vet att det är dumt men jag är i nöd just nu. Vet att jag har råd att betala tillbaka då jag har fast inkomst. Har provat de flesta så som frogtail, och alla vanliga sms lån.


    Vad är det för räkning som är akut?

    Handla mat på faktura, så löser det sig.
  • Anonym (×)

    Med skuldsaldo hos kfm får man väl knappast handla på faktura?

  • Elegevonne
    Jag har alltid rest mycket i mitt liv och skrivit många resereportage när jag varit ute på mina äventyr. Minns särskilt hur mina beskrivningar av Island tog fart och spred sig överallt på nätet och i tidningar. Efter detta reportage startade jag min firma och kunde leva på det jag älskar att göra, dock krävdes det att jag skaffade bättre utrustning tidigt och jag fick ta ett företagslån för att uppgradera min kamera och även skaffa mig en bättre dator. Jag har den senaste tiden haft det lite kämpigt att göra utlandsreportage men har hittat en ny publik i mina Sverige reportage.
Svar på tråden Lån