SML89 skrev 2020-11-17 11:41:13 följande:
Håller verkligen med! Alltså tycker du iaf ska ta ett grav test nån dag i veckan, med tanke på att du bara hade mens 1 dag så kan de va lite oklart om de verkligen va mens eller inte.. kör du med ÄL test eller går du mer på app/känsla? Jag använder appen Flo men kommer börja ta ÄL test från denna månad för att veta mer exakt.
Det finns många tips som kan hjälpa, svårt att komma ihåg allt dock och vissa är ju mer extrema än andra. Men utöver apiforce så vet jag många som ätit rosenrot för att öka chanserna att bli gravida. D-vitamin är viktigt och nödvändigt för ägglossning så en större mängd D-vitamin innan ÄL kan trigga igång den mer ordentligt (det ska jag testa denna månaden).
Finns också nått som kallas Bisolvonmetoden, men den är jag inte insatt i alls faktiskt. Men läs på lite om apiforce, inte omöjligt att den kan hjälpa dig att få lite mer stabilitet i kroppen.
tog ju ett imorse somsagt och det var negativt o beräknad mens var den 12 november så man tycker ju att jag borde plussat idag om de var nått. I augusti så blev det mest på känsla för kände att det hände nått eftersom jag fick tillfällig "mensvärk" då, nu i oktober var det både känsla och test fick samma känsla igen och trodde då att de va ägglossning på g så tog test och fick positivt på det så då körde vi på :P