• Anonym (Osäkerflickvän)

    Flirtig pojkvän?

    Hej! Jag är en tjej på 21 som har en pojkvän som också är 21, han är helt fantastiskt och väldigt vuxen och mogen för sin ålder, allting känns perfekt mellan oss. Men de finns lite saker jag grubblar på ibland.

    Min kille är väldigt social och framåt, pratar med allt och alla, på hans jobb så är det en tjej som han är rätt så nära med tycker jag. Dem skriver med varann på snapchat och så ibland

    Den här tjejen brukar ringa till min kille ibland, tycker de är lite underligt men har aldrig kommenterat de. Den här tjejen har bjudit ut honom på en fika och jag vet inte hur ja känner kring de. Men min kille säger att den är vänner och att den här tjejen är helt fantastisk och har en underbar personlighet. Den här tjejen har sambo också kan vara värt att tillåta.

    Såg för någon kväll sen när dem snappade, tjejen skickade en bild till min kille och visa att hon var i samma stad som där vi bor.. Då skrev min kille "åh är du i Örebro? ??" asså han skicka hjärtan till henne.. Han tog en bild på sig själv, en selfie där han försökte se rätt så snygg ut såg man. Men de är intr så ofta dem pratar me varann privat, de har hänt nån gång så. Men är det här en normal vänskaps relation mellan en kille och en tjej? Mvh orolig flickvän

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-13 12:12
    Hjärt emojin syns inte i mitt inlägg men han skrev "åh är du i Örebro?" "hjärta"

Svar på tråden Flirtig pojkvän?