Kommer man att bli tvingad att ta Covid-vaccin?
Hur ser ni på detta? Kommer ni att våga ta ett vaccin?
Hur ser ni på detta? Kommer ni att våga ta ett vaccin?
Med det resonemanget borde t ex alla rökare vägras sjukvård, alla som dricker alkohol osv.
I princip ingen bör tillåtas sjukvård om de inte aktivt förbyggt det sjukdomstillstånd de önskar vård för.
Nej, självklart kan man inte bli tvingad.
Jag tror eventuella biverkningar är farligare än viruset.
Det hade varit det allra bästa men tyvärr finns inte det i Sverige. Om man vägrar vaccin bör man avstå läkarvård när man väl blir sjuk. Vill man inte vara en del av lösningen ska man fan inte vara problemet.
Ja, de som inte låter sig vaccineras frivilligt kommer att tvångsvaccineras. Två personer kommer att hålla fast dugg medan en tredje hugger sprutan i dig.
Nej, men det som oror mig är att det kommer bli utpressning. Kolla på den videon. Det värsta är cencuren, uttrandefriheten är riktigt hotad och det är skrömmande. Vi får se om dett inlägg tas bort och cencureras.
www.skrivunder.com/ror_inte_min_frihet
Ja, de som inte låter sig vaccineras frivilligt kommer att tvångsvaccineras. Två personer kommer att hålla fast dugg medan en tredje hugger sprutan i dig.
Nej, men det som oror mig är att det kommer bli utpressning. Kolla på den videon. Det värsta är cencuren, uttrandefriheten är riktigt hotad och det är skrömmande. Vi får se om dett inlägg tas bort och cencureras.
www.skrivunder.com/ror_inte_min_frihet