Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Han lever på min ekonomi

Ditt problem med mannen behöver väl knappast kommenteras han är lat eller deprimerad.

Men man blir ju lite fundersam över om din chef har löplina på dig? Hur kan din chef veta om du lämnar datorn 5-6 ggr på en dag?

Ride it like you stole it
  • Studentpappa

Nu är det ju redan lite väl sent men skaffa åtminstone inte fler barn med den människan. Vad ska du med honom till helt ärligt?

• Studentpappa
    Gravid99 skrev 2020-11-18 13:04:50 följande:
    Håller med! jag är verkligen en snäll fru och mamma. Jag har försökt få han att bara skaffa ett deltidsjobb iaf så att han kan betala sitt lån och halva hyran. Sen klarar vi oss jätte bra. Men då måste han ju framförallt umgås med barnet, och vara trevlig och hjälpa till hemma!

Varför ska jag ta hand om en jätte bebis och vår bebis när han skriker och bråkar och låser in sig på rummet och bara sover
    Snäll? Jag skulle säga konflikträdd eller struts eller något liknande. Jag hade kanske kunnat haft överseende med en urflippad reaktion om jag misstänkte tillfällig psykos eller dylikt hos sambon. Jag jobbar hemma, skulle hon en dag när barnen är hemma ligga och sova och börja gapa och skrika på mig och låsa in sig på rummet för att sova vidare istället för att ta hand om barnen. Vet jag helt ärligt inte vad jag skulle göra, men att hon skulle få fortsätta sova finns inte på kartan.

Jag ser inte anledningen till varför du inte redan skiljt dig. 
Svar på tråden Han lever på min ekonomi