• Anonym (Hej)

    Förlora oskulden till en äldre kvinna

    Hej mina vänner,

    Jag är inte en person som brukar hänga på internetforum i allmänhet men nu har jag en fråga som jag funderat länge på och inte vill fråga några vänner om. Och då tänkte jag säklart på att fråga främlingar om deras åsikter och tips! Min generella uppfattning är att familjeliv har fler kvinnor och i allmänhet mognare användare än tex flashback.

    Nåja, till min fundering; Jag är en kille som är nyligen fyllda 23 år. Jag har haft en lite halvtaskig uppväxt och haft lite andra problem som gjort att jag inte alls varit intresserad utav tjejer såsom en "vanlig" jämnårig kille. Jag har med andra ord aldrig haft sex eller ens kysst någon sedan den kyssen jag fick i 4an haha!

    Men nu känner jag att mitt liv är i en ganska bra fas och jag tror att detta har gjort att jag har fått ett intresse för kvinnor. Dock så vet jag inte varför men jag har länge kännt att dom första gångerna jag har sex vill jag gärna att det ska vara med någon som är ett antal år äldre än mig. Jag pratar om någon i 30-45 års åldern. Det är inte det att jag har någon fetish för den åldersgruppen eller liknande, utan det skulle bara kännas bättre för mig.

    Här kommer mitt dilemma, jag är säker på att det finns kvinnor som gärna har ett sexuellt umgänge med någon som är yngre än dom själva däremot så har jag mina tvivel på att en "erfaren" kvinna skulle vilja ha sex med en nybörjare. I mitt huvud så tänker jag så klart ett worst-case scenario, jag kommer inte lyckas få stånd, jag kommer komma på en halv minut psv osv. Och i mitt huvud så är det väl nästan att förvänta sig första gången, varför skulle någon kvinna vilja vara med om det får jag inte ihop.

    Och mitt andra dilema är väl hur man ens får kontakt med en kvinna som är nästan dubbelt så gammal som en själv. Helt ärligt så har jag ett helt ok självförtroende men jag skulle inte kunna ragga hem någon från krogen. Detta har gjort att jag har funderat på nätdejting för att hitta denna person. Och då har frågan om vart man ska vända sig kommit upp, har ni någon erfarenhet av nätdejting? Vilken sida är bäst? Jag letar endast efter någon att ligga med, jag ör inte ute efter något förhållande eller liknande, finns det ens hemsidor som man kan hitta en liggpartner eller är hela konceptet med nätdejting att hitta sin själsfrände? Jag har självklart pöaner på att öppet skriva i min profil att jag endast söker sex, men har ni någon rekomendation på en specifik hemsida?

    Jag inser nu att det blev riktigt långt, hoppas att ni hittade läsglasögonen och vinflaskan! Jag tar gärna emot alla idéer, åsikter och tips. Tack på förhand

Svar på tråden Förlora oskulden till en äldre kvinna