• Anonym (Gymp)

    Hur gör ni som har gymkort?

    Säger ni upp era gymkort tills restriktionerna lättar angående att träna på gym? Eller fortsätter ni betala, men avstå träning, för att stödja gymmen ekonomiskt? Eller går ni rentav emot restriktionerna och tränar ändå?

  • Svar på tråden Hur gör ni som har gymkort?
  • Anonym (A)

    Hittills har jag tränat på (nästan) som vanligt men nu tänkte jag dra ner på det och ev bara gå på de få pass jag vet är minimalt med folk, duscha hemma i den mån det går osv.
    Har inte för avsikt att säga upp mitt medlemsskap.

  • Anonym (Anna)

    Jag följer restriktionerna och går inte till gymmet nu men tänker inte säga upp mitt gymkort. Vill fortsätta betala för att stötta

  • Anonym (jo)

    Jag fortsätter betala såklart, jag vill ha mitt gym kvar.

    Men jag är inte där just nu pga corona.

    Jag joggar istället som träning. 

  • MeandHim

    Kunde inte säga upp mitt och hade dessutom betalat allt på en gång så fick inga pengar tillbaka. Hann vara där en vecka och betalade för 6 månader. Många tusen som försvann för jag vågade inte gå dit.

  • Anonym (simkort)
    Anonym (Gymp) skrev 2020-11-23 14:41:31 följande:

    Säger ni upp era gymkort tills restriktionerna lättar angående att träna på gym? Eller fortsätter ni betala, men avstå träning, för att stödja gymmen ekonomiskt? Eller går ni rentav emot restriktionerna och tränar ändå?


    Inte gymkort men väl simkort. Jag går och simmar på tider när det är få personer där, dvs på vardagsmorgonar kl 7. Från början var det tänkt att jag även skulle simma en dag på helgen när barnen har träning men jag bestämde mig förrförra helgen att sluta med det då det är för mycket folk i simhallen även strax efter kl 9 eftersom simskolan fortfarande är igång.
  • Anonym (simkort)
    MeandHim skrev 2020-11-23 14:45:10 följande:

    Kunde inte säga upp mitt och hade dessutom betalat allt på en gång så fick inga pengar tillbaka. Hann vara där en vecka och betalade för 6 månader. Många tusen som försvann för jag vågade inte gå dit.


    En bekant köpte ett simkort med ungefär samma giltighetstid. Hon pratade med anläggningen och fick tiden förlängd just med hänvisning till Covid. Du kan ju alltid testa
  • Anonym (Sa upp)

    Jag sa upp mitt kort och återkommer när det är lugnare. Jag har varit där en gång i år, i början av mars (fick barn i slutet av januari). Känns inte värt att betala 400 kronor i månaden för ingenting.

  • Anonym (Ann)

    Jag brukar förnya mitt årskort i slutet av november varje år, men nu har jag köpt klippkort istället. Dels för att nyttja mitt friskvårdsbidrag, dels för att gynna gymmet. 

    Har tränat fram till oktober, inga pass, bara kondition och styrka. 

Svar på tråden Hur gör ni som har gymkort?