• spanningslysten

    Ni med stora bröst - hur stora?

    Hej,

    Jag avgudar tjejer med stora tunga hängbröst.

    Därför är jag nu nyfiken, ni med stora bröst. Hur stora har ni? ????

  • Svar på tråden Ni med stora bröst - hur stora?
  • Anonym (!)

    Ytterligare en flåstråd ...konstigt att dt inte efterfrågats bilder också ....

  • Anonym (Skit i det)

    Det har inte du med att göra. Oförskämt att fråga sådant!

  • Anonym (Skit i det)
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 22:15:04 följande:

    Ytterligare en flåstråd ...konstigt att dt inte efterfrågats bilder också ....


    Precis. Jäkligt tröttsamt. Väntar bara på kommentarerna till tråden där "kvinnor" skriver sin bh storlek, fast egentligen är det män som runkar åt varandras svar. Så pinsamt genomskinligt.
  • Anonym (Skit i det)
    Anonym (!) skrev 2020-11-24 22:15:04 följande:

    Ytterligare en flåstråd ...konstigt att dt inte efterfrågats bilder också ....


    Precis. Jäkligt tröttsamt. Väntar bara på kommentarerna till tråden där "kvinnor" skriver sin bh storlek, fast egentligen är det män som runkar åt varandras svar. Så pinsamt genomskinligt.
  • Anonym (!)
    Anonym (Skit i det) skrev 2020-11-24 22:31:23 följande:
    Precis. Jäkligt tröttsamt. Väntar bara på kommentarerna till tråden där "kvinnor" skriver sin bh storlek, fast egentligen är det män som runkar åt varandras svar. Så pinsamt genomskinligt.
    Hahaha Skrattande
  • Anonym (A)
    Anonym (Skit i det) skrev 2020-11-24 22:31:23 följande:
    Precis. Jäkligt tröttsamt. Väntar bara på kommentarerna till tråden där "kvinnor" skriver sin bh storlek, fast egentligen är det män som runkar åt varandras svar. Så pinsamt genomskinligt.
    Glad
  • Anonym (::)))

    Jävlar så trötta alla är... "Sex är fult och onani också, ändå är jag här och kollar"...

  • Anonym (::)))
    Anonym (Små) skrev 2020-11-25 20:20:56 följande:

    Jag har A kupa 


    Jättefint.... Har knappt aldrig känt eller sett på ofina bröst....
Svar på tråden Ni med stora bröst - hur stora?