Inlägg från: L1z91 |Visa alla inlägg
  • L1z91

Plussa sent

Heeej :)

Blir snart galen här som säkert många andra.

Jag är på bim + 8 nu och har tagit många test nu men inget plus syns... har mensvärk till o från och kan ana pyttelite ljusrosa blod 1 gång om dagen ????

Längtar verkligen efter efter barn två nu och har varit utan preventivmedel flera år men aldrig riktigt ?försökt? bli gravid förens senaste året.

Tog ett test idag, nyss. Det såg ut såhär och ja tycker det ser negativt ut, vad tror ni?

Hoppas någon vill ventilera med mig :)

• Svar på tråden Plussa sent
  • L1z91

Ja man vill ha ett tydligt test bara :(

Nä har faktiskt inte funderat på utredning, är kanske senaste 3 månaderna jag kollat efter ägglossning, innan har vi inte försökt pricka in direkt så utan bara tänkt att händer det så händer det :)

Jag tror inte heller dom gör utredning på mig via hälsocentralen, har för mig att man inte får ha för hög ät BMI :(

Hoppas du plussar! :D ja hoppas bara på ett plus eller att mensen ska komma så man slipper fundera.

Du får gärna uppdatera hur det går :)

• L1z91

Ja nä inte riktigt :) bara inte skyddat oss om man säger så.

Synd! Min kom också inatt :(

Får ta nya tag tills nästa ägglossning.

Vilka ägglossningstest avvänder du? Hur långt efter mensen brukar du börja ta ägglossningstest? Hade varit roligt med ett plus som julklapp :D

• L1z91

Ja men precis :)

Min är också väldigt regelbunden förutom den här månaden konstigt nog.

Okey, enligt min kalender har ja ägglossnings igen 9e december så jag börjar nog testa 5e någongång. :)

Ja det hade varit jätteroligt o plussa nästa månad men man vet ju aldrig riktigt hur lång tid det kan ta.

Svar på tråden Plussa sent