• Anonym (-)

    Dum fråga angående instagrams frågor på story

    Jag har en sån himla dum fråga men hur gör man när man vill svara på frågor som någon lägger ut på insta? Svarar man i Dm eller vad? Som sagt korkad och ny på detta..

  • Svar på tråden Dum fråga angående instagrams frågor på story
  • Anonym (Lollo)

    Hejsan! Det är faktiskt inte så lätt att hitta, så det är ingen dum fråga alls :) Du svarar i DM?s OM du inte vill publicera svaret och svara med en egen bild på din story.

    Så om du har en liten frågestund så kan du publicera alla frågor/svar med egna bilder på storyn. Jag tror att det heter typ ?dela svar?. Lycka till!

  • Anonym (-)
    Anonym (Lollo) skrev 2020-11-25 21:11:29 följande:

    Hejsan! Det är faktiskt inte så lätt att hitta, så det är ingen dum fråga alls :) Du svarar i DM?s OM du inte vill publicera svaret och svara med en egen bild på din story.

    Så om du har en liten frågestund så kan du publicera alla frågor/svar med egna bilder på storyn. Jag tror att det heter typ ?dela svar?. Lycka till!


    oj ok, jag har nog gjort jättefel nyss då... Under storyn stod det svara och jag skrev där..Visst gjorde jag fel?
  • Anonym (Lollo)

    Jag tror att det går iväg som ett DM då! Om du kollar på alla dina DMs, visst ligger ditt svar där då till de personer som skrivit?

  • Anonym (-)
    Anonym (Lollo) skrev 2020-11-25 21:39:42 följande:

    Jag tror att det går iväg som ett DM då! Om du kollar på alla dina DMs, visst ligger ditt svar där då till de personer som skrivit?


    Hur kollar jag mina dms? Jag vet...
  • neverpreggo
    Anonym (-) skrev 2020-11-25 21:28:47 följande:
    oj ok, jag har nog gjort jättefel nyss då... Under storyn stod det svara och jag skrev där..Visst gjorde jag fel?
    Svarar man på en story längst ner blir det ett DM.
  • neverpreggo

    När du startar Instagram så är det längst upp till höger en symbol som liknar ett pappersflygplan. Klicka där.

  • Anonym (-)
    neverpreggo skrev 2020-11-25 21:46:34 följande:

    När du startar Instagram så är det längst upp till höger en symbol som liknar ett pappersflygplan. Klicka där.


    Tack! Känner mig så dum..
  • neverpreggo
    Anonym (-) skrev 2020-11-25 21:55:37 följande:
    Tack! Känner mig så dum..
    Nädå, det är inga konstiga frågor :) Med nyaste uppdateringen var det många som inte heller hittade var man la upp bilder längre ;)
Svar på tråden Dum fråga angående instagrams frågor på story