• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Nyfiken)

Hur klarar du dig när ni träffas?

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-14 22:26:13 följande:

Hur klarar du dig när ni träffas?

Som tur är för mig är jag ingen storrökare men jag biter ihop och jag tuggar nikotintuggummi.
  • Anonym (Nyfiken)

Röker din man Mimmi?

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-15 02:38:37 följande:

Röker din man Mimmi?

Ja, det gör han.
  • Anonym (Been there, are there)
    Anonym (Mimmi) skrev 2021-09-14 22:18:06 följande:

Nu är jag inte TS, men mina föräldrar är de typ de enda som inte vet att jag röker i vardagen. Trots att jag är vuxen och rökt i fem år så skulle jag skämmas något oerhört om de visste, däremot har jag sagt att det händer nån gång ibland att jag feströker?.

När jag berättade för föräldrarna sa de halvt på skämt och halvt på allvar att de ville ha tillbaka pengarna som de lagt på mitt körkort. Moroten jag fick för att sluta i tonåren. Haha
  • Anonym (Nyfiken)

Hej

Det har inte blivit så mycket i veckan som jag hoppats på men vi tog en cigg tillsammans igår på hennes initiativ????

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-17 12:46:26 följande:

Hej

Det har inte blivit så mycket i veckan som jag hoppats på men vi tog en cigg tillsammans igår på hennes initiativ????

Du ser? bara att hon skaffat egna cigg skapar lägen.
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-17 12:46:26 följande:

Hej

Det går framåt  

Jättekul!

Blev du sugen när du såg henne röka framför dig?
  • Anonym (Nyfiken)

Ett klart framsteg Mimmi!

Det är svårt att förlara och i vissas ögon märkligt men det infinner sig en känsla av samhörighet, att vara tillsammans med en liten ?rebell? och visst pirrar det till jo rå.

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-18 14:05:15 följande:

Ett klart framsteg Mimmi!

Det är svårt att förlara och i vissas ögon märkligt men det infinner sig en känsla av samhörighet, att vara tillsammans med en liten ?rebell? och visst pirrar det till jo rå.

Spännande att du känner så. Jag tyckte det var konstigt i början att min man kände extra attraktion till mig även i vardagen när jag började röka på daglig basis, i synnerhet som han själv var rökare. Han har aldrig riktigt kunnat förklara vad det är mer än att han älskar att se mig röka. Eller för all del allt som har med min rökning att göra, Hade han varit icke-rökare kunde jag ha förstått det bättre, men jag har inte djupanalyserat det hela
Svar på tråden Sambo vill att jag röker