• Pinotage

Flyttat ut nu. Ångest!

Anonym (J) skrev 2020-12-10 13:03:03 följande:
    Han vill alltså ha en kvinna som han kan kontrollera, och som inte har något eget liv. Han och hans dotter har mobbat dig. Men du vill inte att det ska ta slut? Istället för att ha ångest tycker jag du ska dra en lättnadens suck över att du äntligen är fri från denna man, som har behandlat dig så illa. Ta inte tillbaka honom, vad du än gör.
    Jag tänker likadant ! Stäng det kapitlet i ditt liv. Gå vidare.
  • Pinotage
    Anonym (Gaby20) skrev 2021-01-29 15:21:22 följande:

Jag bor med honom och hans dotter igen och har min lägenhet kvar. Detta för att han sa att om jag bor i min lägenhet så är det 100% slut för alltid och jag var inte mogen för det.

Nu är han mer crazy än någonsin och jag hyr ut min lägenhet med 2 veckors uppsägningstid. Jag vet ärligt inte vad jag håller på med och varför jag står ut!? Han klagar på om jag går hem och hälsar på min mamma efter jobb, eftersom han tycker att hon påverkar mig dåligt....eller om jag umgås eller träffar vissa av mina väninnor, eftersom han tycker alla är psykiskt störda. Han vill bara att jag ska vara hemma med honom och hans dotter (som avskyr mig). 

Jag spådde mig för några veckor sedan hos en av de bästa medium och hon sa att om jag inte bor med honom så kommer det ta slut och hon tyckte att jag skulle prova bo där i några månader, varför jag gjorde det.

Jag googlade just ordet Självdestruktiv - och fick upp en bild på dig.
    Det måste var ett jävligt dåligt medium som inte såg att det där inte slutar lyckligt om du inte lämmar. Ett medium ska inte styra ditt agerande!
Svar på tråden Flyttat ut nu. Ångest!