• Anonym (Gaby20)

Flyttat ut nu. Ångest!

Vi har strulat fram och tillbaka i över fyra år, bott ihop i 2,5 år. Problem med hans ungar varannan vecka som avskyr mig. Så jag gick bakom ryggen och hittade en egen liten lägenhet. Han blev vansinnig och sa att om jag inte säger upp den så får det vara slut. Men jag vill inte vara i beroendeställning längre i hans hus och med hans barn och regler, varför jag behåller lägenheten. Detta har gjort att han helt tappat hoppet för vårt förhållande och betett sig illa mot mig. Därför flyttade jag iallafall i panik och tillfälligt in i min lägenhet nu. Har sån ångest och mår så dåligt. Hade velat få kontakt med andra i samma sits som jag. Hur gör man? Hur går man vidare? Håller på att dö.

• Svar på tråden Flyttat ut nu. Ångest!
  • Anonym (Gaby20)

Tack alla. Fick sån ångest igen. Han vill att jag hämtar allt annat nu som jag har kvar där. han ställer ut det i carporten. Känner mig så illa behandlad av honom.

• bananmilkshake
    Anonym (Gaby20) skrev 2020-12-10 14:06:58 följande:

Tack alla. Fick sån ångest igen. Han vill att jag hämtar allt annat nu som jag har kvar där. han ställer ut det i carporten. Känner mig så illa behandlad av honom.

Tänk att ju mer han behandlar dig illa och håller på och krånglar, desto mer vet du att du tagit rätt beslut. 
  • Ess
    Anonym (Äckel) skrev 2020-12-10 13:02:20 följande:
    Alltså du är bara för mycket. Sök hjälp för din oerhörda bitterhet.
    Nä det är självklart ts ska stanna kvar hos den korkade mannen och hans elaka ouppfostrade ungar. 
  • Anonym (Falabella)

Men vad ska du med honom till, ärligt talat?

Livet kommer ju att vara pest tills ungarna flyttar ut och det låter ju bara som du är till för att serva hans familj?

Nej, damma av dig, res dig och hitta något bättre.

• Anonym (Jo)
    Anonym (b) skrev 2020-12-09 12:59:08 följande:
    Starkt gjort ts! 
    Man ska inte finna sig i att bli dåligt behandlad
    Verkligen bra
  • Pinotage
    Anonym (J) skrev 2020-12-10 13:03:03 följande:
    Han vill alltså ha en kvinna som han kan kontrollera, och som inte har något eget liv. Han och hans dotter har mobbat dig. Men du vill inte att det ska ta slut? Istället för att ha ångest tycker jag du ska dra en lättnadens suck över att du äntligen är fri från denna man, som har behandlat dig så illa. Ta inte tillbaka honom, vad du än gör.
    Jag tänker likadant ! Stäng det kapitlet i ditt liv. Gå vidare.
  • Anonym (Äckel)
    Ess skrev 2020-12-10 17:36:20 följande:

Nä det är självklart ts ska stanna kvar hos den korkade mannen och hans elaka ouppfostrade ungar. 

Exakt. Du ser det endast som att hans ungar är elaka och ouppfostrade när de är de enda i denna röran som inte haft något annat val än att bo ihop med någon som du! Fullkomligt vidrigt beteende av en vuxen människa och visar inte på så hög intelligens. Som sagt. Sök hjälp.
  • Ess
    Anonym (Äckel) skrev 2020-12-10 21:02:07 följande:

Exakt. Du ser det endast som att hans ungar är elaka och ouppfostrade när de är de enda i denna röran som inte haft något annat val än att bo ihop med någon som du! Fullkomligt vidrigt beteende av en vuxen människa och visar inte på så hög intelligens. Som sagt. Sök hjälp.

Är det någon som behöver söka hjälp så är det du själv, du besitter inte ens kapaciteten att kunna läsa och förstå ts. Jag tycker nästan synd om dig, du kan inte ha det lätt.
  • Anonym (Leah)
    Ess skrev 2020-12-10 17:36:20 följande:

Fast du har ju varit flitig här i många år nu, med att spy galla över '"särkullbarn". Och detta pga av att DU SJÄLV har haft otur och inte kommit överens och passat in med din man som hade barn sedan tidigare.
  • Ess
    Anonym (Leah) skrev 2020-12-10 21:54:58 följande:

Fast du har ju varit flitig här i många år nu, med att spy galla över '"särkullbarn". Och detta pga av att DU SJÄLV har haft otur och inte kommit överens och passat in med din man som hade barn sedan tidigare.

Exakt vad har det med ts att göra?

Är väldigt nyfiken hur du tänker.
Svar på tråden Flyttat ut nu. Ångest!