Inlägg från: Universe1234 |Visa alla inlägg
  • Universe1234

aktivitet/ individ

neverpreggo skrev 2020-12-09 22:02:12 följande:

Du kan börja med att vara tydlig själv.

Man kan läsa av yttre attribut på personer om de visar det. Jag tror inte alls att man kan läsa tankar. Allt detta låter extremt flummigt. Du vet att ingen kan läsa av det som du frågar. Så varför fråga det?

Jag vill inget ont. Jag läser och skapar mig en uppfattning vad folk tror. Det är bra.

Jag undrade om vad du menade med innersta? Innersta tankar eller?
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:08:00 följande:
    Man brukar säga diagnos när man undrar om någon t ex har Aspergers eller något annat inom autismspektrat, ADHD och flera andra slags diagnoser. Att ha problem med såna frågor som du ställer är en sak som många med Aspergers har svårt för så därför undrar jag.
    Jag skrev fel förut vet vad diagnos är!

Bortse från inlägget
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:09:17 följande:
    Men, en person som påstår sig inte ens veta vad en diagnos är har antingen extremt dåliga baskunskaper (inte troligt) eller sitter och låtsas (mer troligt).
    Jag skrev fel åter igen så bortse från det
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:14:23 följande:
    Så du har ingen sådan alltså? I så fall är det jättekonstigt att du ställer de här frågorna, faktiskt.
    Nej så är det inte.... Ibland i livet speciellt när man är med om så omtumlande saker som att min mor gick bort i cancer.

Det här ämnet handlade om tankeläsning samt om man kan veta mer saker om  en person t.ex veta att en individ behöver vara sjukskriven i 4 dagar pga en svordom en person sa till en annan individ på en arbetsplats?

Alltså kan jag veta att individen behöver vara sjukskriven i 4 dagar om jag säger idiot till någon ? Alltså veta mer än endast en irritabel dialog?

T.ex pga av mycket på jobbet ställdes släkt middagen in.
  • Universe1234
    Anonym (om) skrev 2020-12-09 22:18:31 följande:
    Som någon annan skrev så ger inte ett enda upprört samtal upphov till djup depression, så den premissen är direkt felaktig.

Vill du försöka igen?
    Om någon säger idiot till dig på jobbet och du vet att du behöver vara sjukskriven i 4 dagar efter du hört det.

Kan individen veta det innan personen uttrycker säg så? Det har aldrig hänt förr.
  • Universe1234
    Anonym (om) skrev 2020-12-09 22:23:04 följande:
    Om jag behöver vara sjukskriven 4 dagar från jobbet har det ingenting med att en enstaka person kallat mig för idiot en enstaka gång dagen före. Det fattar även personen som kallat någon idiot.
    Förstår du inte?

Vi säger att det är så....

Jag menar t.ex en individ är en belastning på en arbetsplats, pga av individens olämpliga uppförande så behöver person 2 ställa in middagen med släkten.

Kan personen som betedde sig så här veta att det blev en konsekvens för person nr 2 ? Det har aldrig hänt förut?

Kan individen veta att person 2 behöver ställa in middagen?
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:28:28 följande:
    Och man kan inte se in i framtiden heller.
    Depression var ju ett exempel endast nu var det annat exempel, vilket handlar om tankeläsning alltså därmed övergår det i det omöjliga nämligen tankeläsning.

Se in i framtiden omöjligt.... okej?
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:29:01 följande:
    Nej det kan den inte veta.
    Bra svar! hade samma syn från början. Det var detta jag ville konstatera.
  • Universe1234

Jag fick en fix ide? Det är mänskligt när mycket händer omkring en.

Det är inget onormalt.

Ursäkta jag startade tråden. Det var självklart allt. Går inte och läsa tankar.

Det är mycket i livet som t.ex om någon har en ångest attack så kan det vara som så att man tycker nästan att omgivningen inte lägger märke till att någon mår dåligt och har svårt att leva sig in i. Liksom .

• Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:51:05 följande:
    Naj lite onormalt är det men inte behöver du be om ursäkt. Det finns mycket värre saker på FL i så fall, men hoppas du fått några insikter.
    Håller verkligen inte med!

Jag vet det är normalt.

Just nu är jag överbelastad och disponerar min energi på rätt saker för att studera nästa år.
  • Universe1234
    Hur raderar jag mitt senaste inlägg?

Jag kan inte styra vad andra individer skriver tyvärr.

Jag kämpar på den goda sidan.
  • Universe1234
    neverpreggo skrev 2020-12-09 21:28:51 följande:
    Så varför postar du flera trådar där du frågar om man kan läsa av någons innersta då?
    Läs det jag skickade tack.
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-10 13:09:56 följande:
    Du kan varken radera inlägg eller trådar på FL.
    Du verkar vara en normal person, det är några viktiga saker jag vill berätta?

Har du nån epost du kan ge ut? Det hade jag tackat för!
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-10 13:09:56 följande:
    Du kan varken radera inlägg eller trådar på FL.
    Det är några saker faktiskt jag inte berättat om som jag skulle vilja skriva....

Egentligen är allt sälvklart. Jag skrev det här med tabletten den har biverkningar.

Går det via meddelanden istället för tråden?
Svar på tråden aktivitet/ individ