• Universe1234

aktivitet/ individ

Hej kan man veta vad som pågår inuti en annan individ? Utan att fråga

t.ex veta vilken fas i en depression en person befinner sig i?

Tankeläsning är ej möjligt, det talar för det.

Kan man veta vad för aktivitet som pågår inuti en annan individ?

Alltså en person som har extremt mycket hat eller sorg fast som inte visar det. Utan är duktig på att undanhålla det.

Aktivitet menar jag känsloläge etc....

• Svar på tråden aktivitet/ individ
  • neverpreggo
    Universe1234 skrev 2020-12-09 21:55:59 följande:
    Vadå innersta vad menar du? Var tydlig!

Du kan börja med att vara tydlig själv.

Man kan läsa av yttre attribut på personer om de visar det. Jag tror inte alls att man kan läsa tankar. Allt detta låter extremt flummigt. Du vet att ingen kan läsa av det som du frågar. Så varför fråga det?

• Universe1234
    neverpreggo skrev 2020-12-09 21:28:51 följande:
    Så varför postar du flera trådar där du frågar om man kan läsa av någons innersta då?
    Det jag menade var vad individen menade med läsa av någons innersta?

Alltså menade personen tankar eller inre liv etc...?

Så vi pratar om samma sak.
  • Anonym (FYI)
    Universe1234 skrev 2020-12-09 21:59:25 följande:
    Nej jag har ingen diagnos ? vad är det?
    Man brukar säga diagnos när man undrar om någon t ex har Aspergers eller något annat inom autismspektrat, ADHD och flera andra slags diagnoser. Att ha problem med såna frågor som du ställer är en sak som många med Aspergers har svårt för så därför undrar jag.
  • Universe1234
    neverpreggo skrev 2020-12-09 22:02:12 följande:

Du kan börja med att vara tydlig själv.

Man kan läsa av yttre attribut på personer om de visar det. Jag tror inte alls att man kan läsa tankar. Allt detta låter extremt flummigt. Du vet att ingen kan läsa av det som du frågar. Så varför fråga det?

Jag vill inget ont. Jag läser och skapar mig en uppfattning vad folk tror. Det är bra.

Jag undrade om vad du menade med innersta? Innersta tankar eller?
  • Anonym (FYI)
    Universe1234 skrev 2020-12-09 21:59:25 följande:
    Nej jag har ingen diagnos ? vad är det?
    Men, en person som påstår sig inte ens veta vad en diagnos är har antingen extremt dåliga baskunskaper (inte troligt) eller sitter och låtsas (mer troligt).
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:08:00 följande:
    Man brukar säga diagnos när man undrar om någon t ex har Aspergers eller något annat inom autismspektrat, ADHD och flera andra slags diagnoser. Att ha problem med såna frågor som du ställer är en sak som många med Aspergers har svårt för så därför undrar jag.
    Jag skrev fel förut vet vad diagnos är!

Bortse från inlägget
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:09:17 följande:
    Men, en person som påstår sig inte ens veta vad en diagnos är har antingen extremt dåliga baskunskaper (inte troligt) eller sitter och låtsas (mer troligt).
    Jag skrev fel åter igen så bortse från det
  • Anonym (FYI)
    Universe1234 skrev 2020-12-09 22:09:25 följande:
    Jag skrev fel förut vet vad diagnos är!

Bortse från inlägget
    Så du har ingen sådan alltså? I så fall är det jättekonstigt att du ställer de här frågorna, faktiskt.
  • Anonym (om)
    Universe1234 skrev 2020-12-09 21:43:26 följande:
    Ja, kan du veta om du försatte vännen i en djup depression? Det kan man väl inte veta oavsett om det är din närmsta vän?
    Som någon annan skrev så ger inte ett enda upprört samtal upphov till djup depression, så den premissen är direkt felaktig.

Vill du försöka igen?
  • Universe1234
    Anonym (FYI) skrev 2020-12-09 22:14:23 följande:
    Så du har ingen sådan alltså? I så fall är det jättekonstigt att du ställer de här frågorna, faktiskt.
    Nej så är det inte.... Ibland i livet speciellt när man är med om så omtumlande saker som att min mor gick bort i cancer.

Det här ämnet handlade om tankeläsning samt om man kan veta mer saker om  en person t.ex veta att en individ behöver vara sjukskriven i 4 dagar pga en svordom en person sa till en annan individ på en arbetsplats?

Alltså kan jag veta att individen behöver vara sjukskriven i 4 dagar om jag säger idiot till någon ? Alltså veta mer än endast en irritabel dialog?

T.ex pga av mycket på jobbet ställdes släkt middagen in.
Svar på tråden aktivitet/ individ